YoplaitDouble Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 (endret) Jeg har begynt med nettdating igjen, etter å ikke ha holdt på med sånt på flere år. Og jeg evner faktisk å treffe noen, prate med dem i flere timer og få dem til å ville møtes igjen. Jeg merker jo at jeg gnistrer til og lyser opp når jeg får til sånt igjen uten å virke nervøs. Er det skikkelig dumt av meg når jeg ikke føler meg "frisk" selv? Jeg blir ikke akkurat frisk av å sitte hjemme og være misfornøyd med alt heller, og det skal tydeligvis ikke alt for mye aktivitet til før jeg føler meg bedre. Jeg tror så absolutt at jeg har nok å tilby, selv om jeg har litt "bagasje" med meg. Endret 17. juli 2014 av YoplaitDouble 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 Jeg har begynt med nettdating igjen, etter å ikke ha holdt på med sånt på flere år. Og jeg evner faktisk å treffe noen, prate med dem i flere timer og få dem til å ville møtes igjen. Jeg merker jo at jeg gnistrer til og lyser opp når jeg får til sånt igjen uten å virke nervøs. Er det skikkelig dumt av meg når jeg ikke føler meg "frisk" selv? Jeg blir ikke akkurat frisk av å sitte hjemme og være misfornøyd med alt heller, og det skal tydeligvis ikke alt for mye aktivitet til før jeg føler meg bedre. Jeg tror så absolutt at jeg har nok å tilby, selv om jeg har litt "bagasje" med meg. Jeg har fått _så_ nok av å sette livet på pause med angst, at dette gidder jeg rett og slett ikke mer. Nå skal jeg få til noe jeg også. Go for it!!! Klart du har mye å tilby, mange som sliter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 Godt! Klart du har noe å tilby og ikke dumt i det hele tatt å aktivisere seg og med det finne glede i hverdagen Anonymous poster hash: 2db94...cfc 0 Siter
ISW Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 Synes absolutt du skal prøve dette igjen Klart du har noe å tilby! Det er bare angsten din som forteller deg noe annet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.