AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 Skrevet 18. juli 2014 Tror jeg er litt overaktiv/manisk, har bipolar 2. Psykiateren er på ferie, men jeg skrev en melding og forklarte situasjonen. Spurte om jeg burde øke antipsykotosk medisinen.. ( Bruker også Lamictal.) Psykiateren svarte at jeg kjendte meg selv så godt nå at det fikk jeg selv vurdere.. Jeg er usikker derfor spurte jeg.. Ville du gitt meg samme svar NHD? Anonymous poster hash: 24321...ba6 Anonymous poster hash: 24321...ba6 0 Siter
XbellaX Skrevet 18. juli 2014 Skrevet 18. juli 2014 Tror jeg er litt overaktiv/manisk, har bipolar 2. Psykiateren er på ferie, men jeg skrev en melding og forklarte situasjonen. Spurte om jeg burde øke antipsykotosk medisinen.. ( Bruker også Lamictal.) Psykiateren svarte at jeg kjendte meg selv så godt nå at det fikk jeg selv vurdere.. Jeg er usikker derfor spurte jeg.. Ville du gitt meg samme svar NHD? Anonymous poster hash: 24321...ba6 Anonymous poster hash: 24321...ba6 Hvor lenge har du gått i behandling for din BP? Ved første øyekast synes jeg svaret var meningsløst, men om dette er noe dere har jobbet med over tid, du har medisiner du er blitt instruert skal taes ved behov så kan saken være annerledes. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. juli 2014 Skrevet 18. juli 2014 Jeg anbefaler deg å øke AP "noe". Mer kan jeg ikke si når jeg ikke vet nåværende dose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.