Gå til innhold

NHD/ Ville du gitt meg samme svar..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg er litt overaktiv/manisk, har bipolar 2. Psykiateren er på ferie, men jeg skrev en melding og forklarte situasjonen. Spurte om jeg burde øke antipsykotosk medisinen.. ( Bruker også Lamictal.)

Psykiateren svarte at jeg kjendte meg selv så godt nå at det fikk jeg selv vurdere..

Jeg er usikker derfor spurte jeg.. Ville du gitt meg samme svar NHD?

Anonymous poster hash: 24321...ba6

Skrevet

Tror jeg er litt overaktiv/manisk, har bipolar 2. Psykiateren er på ferie, men jeg skrev en melding og forklarte situasjonen. Spurte om jeg burde øke antipsykotosk medisinen.. ( Bruker også Lamictal.)

Psykiateren svarte at jeg kjendte meg selv så godt nå at det fikk jeg selv vurdere..

Jeg er usikker derfor spurte jeg.. Ville du gitt meg samme svar NHD?

Hvor lenge har du gått i behandling for din BP? Ved første øyekast synes jeg svaret var meningsløst, men om dette er noe dere har jobbet med over tid, du har medisiner du er blitt instruert skal taes ved behov så kan saken være annerledes.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg anbefaler deg å øke AP "noe". Mer kan jeg ikke si når jeg ikke vet nåværende dose.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...