Gå til innhold

"De normale" vet ikke hva vi sliter med.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner endelig hvorfor mine barn forkaster meg.De forstår ikke hvorfor jeg bruker medisiner og blir deprimert,de tror jeg er glad når jeg er manisk.

Det er tungt å slite alene,men jeg har sendt avgårde noen penger til min sønn på hans 29. bursdag.

Hans eldre bror som fyller 31 den 25/12,er like ille.De har begge en slags kristen tro,og tror på ånder,men at noen har ett sykt sinn,kan de ikke godta.

Man kan godt kalle det en programeringsfeil,der jeg ikke har tålt negalivitet fra foreldre,kolleger,x-kone og barn gjennom 50+ år.At noen av oss blir skadet og menneskesky som "House" ser vist ut til bare å være akseptert i USA.Der kan både alkoholikere og narkomane jobbe så lenge det ikke blir oppdaget,og man mister jobben. (House,"Nurse Jackie"++)

Men å ha 2-3 dårlige dager per uke,er visst ikke godtatt.

Nå har jeg gitt opp jobb og utdannelse,og vil heller gå for å stelle i hagen,og huset,og kose meg med biler,katt og tv.Internett er ikke så viktig nå som 24 har kommet med nye episoder,GOT snart kommer med mer nytt om dragenes mor.Ressurection,Beleive,Under the dome,Falling Skies og annet snacks strømmer inn i min ensomme verden med alle slaks ville eventyr.Aliens eller drager? Pedofile drapsmenn eller 4 meter høye aliens med skilpaddehode?

Seriemordere blir for nære virkeligheten,så vi har fantasien på høygir og tror heller at folk står opp fra de døde, jenter på 10 år har magiske krefter som hos Bo.Og de døde ikke vil ligge stille før de får en armbrøstpil i hodet.

Bilene er raske om de heter Nissan Skyline eller Audi S8.Om helten er amerikansk eller engelsk.

Kvinnene er sexy i helteepos fra gammel tid eller er raske og flinke sykepleiere.

Grays Anatomy,House eller Nurse Jackie.

Nå må jeg gå til min løvbiff,min iskalde pils og min lollipop.2 vifter står på fult og markisen er nede,men kommer jeg under 25 grader i stua? Neppe.

Har tatt meg galefri noen dager,har ikke tid,med gressklipping og annet hagestell.Med robotklipper til 7000 og 300 i dvd spilleren.

Manisk,sikkert.....

Anonymous poster hash: 55075...fab
Skrevet

Sant nok, men vi vet heller ikke hva de såkalte "normale" heller sliter med.

Skrevet

Terningkast 6 for det svaret.

stjernestøv
Skrevet

Ja alle sliter med noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...