AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 Skrevet 18. juli 2014 En kan ikke stille slike diagnoser i et samfunnsmessig/sosialt vakum. Om en gjorde det, ville for eksempel storparten av unge menn i USAs og Sør-Afrikas slumområder være psykopater. Den som skal lede Russland må være villig til å knuse noen egg for å lage omelett. Pusekatter faller av på veien opp. Også jeg som har tenkt at det må være forferdelig mange personlighetsforstyrrede i disse områdene. Mhm. Anonymous poster hash: 94de4...eb4 0 Siter
DoleMari Skrevet 18. juli 2014 Forfatter Skrevet 18. juli 2014 Det trodde jeg og. Men jeg tror ingen kan bli så gale uten å ha noe feilkoblinger fra før. Håper ikke det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juli 2014 Skrevet 18. juli 2014 Han må vel være prototypen på en psykopat/narsissist? Han virker ikke helt god iallefall 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. juli 2014 Skrevet 18. juli 2014 Russere, tyskere, egyptere og nordmenn har ulike idealer. Politikere vet hva som selger på hjemmebane. Jeg tror ikke Erna vil ta etter Putin. Hei! Det tror ikke jeg heller! Og kanskje fordi Erna er frisk og klok, og Putin gjør sprell som ikke imponerer andre enn skurker og småkjeltringer på balkan. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. juli 2014 Skrevet 18. juli 2014 Også jeg som har tenkt at det må være forferdelig mange personlighetsforstyrrede i disse områdene. Mhm. Anonymous poster hash: 94de4...eb4 Hei! Jeg mener å huske fra mine 10 studiepoeng at ca 10-15 % av befolkningen hadde en pf Da tenker jeg diagnosen sitter temmelig løst:-) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. juli 2014 Skrevet 18. juli 2014 Det trodde jeg og. Men jeg tror ingen kan bli så gale uten å ha noe feilkoblinger fra før. Håper ikke det. Hei! Ganske sikkert ikke helt stabil Bedro sin kone, hadde elskerinne, posere for moteblader i Russland, vil fremstå høyere og sterke enn han er, æsj og huff og stønn, så ekkelt, Hvor er standhaftigheten, stoltheten, integriteten, identiteten, selvstendigheten? Det er mange gale statsleder, av sørgelig med faktisk grunner, manipulerer de mange. Boko harams leder, eller så mange kan nevnes, tragedier i kø 0 Siter
slabbedask Skrevet 18. juli 2014 Skrevet 18. juli 2014 Nevroforsker og psykiatriprofessor James Fallo sier: – Jeg tror ikke Putin er en psykopat. En narsissist helt klart, men ikke psykopat. http://www.nrk.no/magasin/fant-ut-at-han-har-psykopat-hjerne-1.11731972 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 Skrevet 18. juli 2014 Hei! Jeg mener å huske fra mine 10 studiepoeng at ca 10-15 % av befolkningen hadde en pf Da tenker jeg diagnosen sitter temmelig løst:-) Det vet jeg ingenting om, jeg har bare innbilt meg at det sikkert er flere pf i f.eks. Detroit enn det er i Norge, da det er langt flere der som har en tøff oppvekst der enn her. Men dersom man tar personen ut av miljøet, vil det likevel ikke være mulig å stille diagnosen da? Anonymous poster hash: 94de4...eb4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 Skrevet 18. juli 2014 Russere, tyskere, egyptere og nordmenn har ulike idealer. Politikere vet hva som selger på hjemmebane. Jeg tror ikke Erna vil ta etter Putin. Ler høyt. Anonymous poster hash: 30461...f97 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 Skrevet 18. juli 2014 Så hører man andres statsmenns taler, taler, ord, innhold, og ikke latterlige poseringer i lakseelver:-( Det kan være vel så greit med latterlige poseringer i lakseelver som selvgode personer som bare talter og taler og taler og taler innhold/ord. Anonymous poster hash: 30461...f97 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. juli 2014 Skrevet 18. juli 2014 Nevroforsker og psykiatriprofessor James Fallo sier: – Jeg tror ikke Putin er en psykopat. En narsissist helt klart, men ikke psykopat. http://www.nrk.no/magasin/fant-ut-at-han-har-psykopat-hjerne-1.11731972 Hei! Nå begynner enstavelsesord og tostavelsesord bli trestavelsesord :-) Tjoho :-) Ellers er jeg enig med linken din. 0 Siter
FGT Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Putin er psykopat eller betyr vel ikke så mye, men heller hvordan han opptrer som person, og hvordan han behandler andre mennesker. Kjenner jo ikke til Putin sånn privat, men vi ser jo noe av resultatene av det han står for. Tror heller ikke at han er psykopat, men virker som han kan være lite rund i kantene. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Herregud for et grusomt bilde! Er det sånn han egentlig er? 0 Siter
slabbedask Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Herregud for et grusomt bilde! Er det sånn han egentlig er? Han er en bølle ihvertfall. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Han er en bølle ihvertfall. Ja det er sikkert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.