Gå til innhold

Putin- psykopat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En kan ikke stille slike diagnoser i et samfunnsmessig/sosialt vakum. Om en gjorde det, ville for eksempel storparten av unge menn i USAs og Sør-Afrikas slumområder være psykopater.

Den som skal lede Russland må være villig til å knuse noen egg for å lage omelett. Pusekatter faller av på veien opp.

Også jeg som har tenkt at det må være forferdelig mange personlighetsforstyrrede i disse områdene. Mhm. :)

Anonymous poster hash: 94de4...eb4

Skrevet

Det trodde jeg og. Men jeg tror ingen kan bli så gale uten å ha noe feilkoblinger fra før. Håper ikke det.

stjernestøv
Skrevet

Han må vel være prototypen på en psykopat/narsissist?

Han virker ikke helt god iallefall <_<

Madelenemie
Skrevet

Russere, tyskere, egyptere og nordmenn har ulike idealer. Politikere vet hva som selger på hjemmebane.

Jeg tror ikke Erna vil ta etter Putin.

Hei!

Det tror ikke jeg heller!

Og kanskje fordi Erna er frisk og klok,

og Putin gjør sprell som ikke imponerer andre enn skurker og småkjeltringer på balkan.

Madelenemie
Skrevet

Også jeg som har tenkt at det må være forferdelig mange personlighetsforstyrrede i disse områdene. Mhm. :)

Hei!

Jeg mener å huske fra mine 10 studiepoeng at ca 10-15 % av befolkningen hadde en pf

Da tenker jeg diagnosen sitter temmelig løst:-)

Madelenemie
Skrevet

Det trodde jeg og. Men jeg tror ingen kan bli så gale uten å ha noe feilkoblinger fra før. Håper ikke det.

Hei!

Ganske sikkert ikke helt stabil

Bedro sin kone, hadde elskerinne, posere for moteblader i Russland, vil fremstå høyere og sterke enn han er,

æsj og huff og stønn, så ekkelt,

Hvor er standhaftigheten, stoltheten, integriteten, identiteten, selvstendigheten?

Det er mange gale statsleder, av sørgelig med faktisk grunner, manipulerer de mange.

Boko harams leder, eller så mange kan nevnes, tragedier i kø

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg mener å huske fra mine 10 studiepoeng at ca 10-15 % av befolkningen hadde en pf

Da tenker jeg diagnosen sitter temmelig løst:-)

Det vet jeg ingenting om, jeg har bare innbilt meg at det sikkert er flere pf i f.eks. Detroit enn det er i Norge, da det er langt flere der som har en tøff oppvekst der enn her. Men dersom man tar personen ut av miljøet, vil det likevel ikke være mulig å stille diagnosen da? 

AnonymBruker
Skrevet

Russere, tyskere, egyptere og nordmenn har ulike idealer. Politikere vet hva som selger på hjemmebane.

Jeg tror ikke Erna vil ta etter Putin.

Ler høyt. 

Anonymous poster hash: 30461...f97

AnonymBruker
Skrevet

Så hører man andres statsmenns taler, taler, ord, innhold, og ikke latterlige poseringer i lakseelver:-(

Det kan være vel så greit med latterlige poseringer i lakseelver som selvgode personer som bare talter og taler og taler og taler innhold/ord. 

Anonymous poster hash: 30461...f97

Skrevet

Putin er psykopat eller betyr vel ikke så mye, men heller hvordan han opptrer som person, og hvordan han behandler andre mennesker. Kjenner jo ikke til Putin sånn privat, men vi ser jo noe av resultatene av det han står for. Tror heller ikke at han er psykopat, men virker som han kan være lite rund i kantene.

stjernestøv
Skrevet

Julius-Granstrom-Putin-is-not-next-Hitle

Herregud for et grusomt bilde! :o Er det sånn han egentlig er?

Skrevet

Herregud for et grusomt bilde! :o Er det sånn han egentlig er?

Han er en bølle ihvertfall.

stjernestøv
Skrevet

Han er en bølle ihvertfall.

Ja det er sikkert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...