stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Hvorfor har jeg så masse mareritt? Hvordan bli kvitt det? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Skrevet 19. juli 2014 (endret) Blir så redd og urolig etterpå og klarer ikke roe meg, hva er galt? Jeg tar jo medisiner men prøvde med 50 mg seroquel i dag, men får mareritt på 100 mg og. Hemger dette sammen med sykdom? Det føles litt sykt å ikke tørre å legge seg igjen, er redd for hva som venter meg. I drømmen sa han "Kommer tilbake om en time og da skal dere dø". Får ikke dette ut av hodet, er redd Må vente til det har gått en time nå, våknet halv tre så må vente til halv fire. Og så mørkt det er. Endret 19. juli 2014 av stjernestøv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Skrevet 19. juli 2014 Jeg kjenner ingen andre som har denne diagnosen, alle har jo BP. Jeg kunne tenkt meg og snakket med andre, forstår ikke hvorfor jeg skal være redd hele livet. Den første diagnosen jeg fikk var angst, da sa min far "Hun har angst i ræva", glemmer aldri det. Fikk medisiner for det og, så kom det frem psykotisk innhold da fikk jeg melleril, husker de små brune pillene. Hvorfor må jeg slite sånn i dette livet? Ville bare ha valium for de jeg hang med kaldte mine medisiner apedop, fikk benzo til slutt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Skrevet 19. juli 2014 Tvangstanker var også noe av det første jeg hadde, visste ikke hva det het bare at jeg hadde vært sånn hele livet. Vennene mine tullet med meg, alle skap og skuffer måtte være igjen, garniner henge pent, duk ligge rett...perfersjonist og ingen smuler på gulvet. De likket opp alle skuffer og skap på kjøkkenet mens jeg var på do, sprang febrils rundt når jeg kom tilbake og de lo. Er jeg gal? Du brukte jo ordet gal om lilli Bendriss nhd, da er jeg vel gal? Ble ofte kaldt gal i min oppvekst. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Skrevet 19. juli 2014 Ja her driver jeg med selvutvikling, skriver til meg selv og vil bli sett og hørt....hmf! Seriøst kan bare slette dette, nå har det gått en time og ser ingen morder, og har tatt mer seroquel og vival. Må vel roe meg nå, lysere er det og. Hvorfor skal det være så vanskelig? Klarer visst ikke gjøre noe rett 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Nå sov alle når du skrev dette, men det kan ikke være godt for deg. Du får oppsøke behandleren din og høre noen råd. Ellers vil jeg råde deg til å unngå skumle filmer og bøker.... Ei jeg kjenner er så plaget med marereritt - men hun elsker skrekkfilmer. Sammenheng? Og spis et lite kveldsmåltid et par timer før du legger deg, og legg deg i rimelig tid. Det å bli overtrøtt kan gi mareritt. Og det å legge seg på tom - eller full mage kan gi mareritt. Bruk siste par timene før du legger deg til å roe ned kroppen. Mediter. Les en god bok (ikke horror). Og husk at det bare er drømmer, det er bare i hodet ditt... Prøv å tenke på noe vakkert som ikke er skummelt. Ellers ang. tvangstanker - det er bra du har støvmani, det skulle jeg ønske jeg hadde Bruk det til noe positivt. Men samtidig, så prøv å overskrid grensene dine. Shit au, skapdøra står åpen, hva gjør vel det? Good luck! Anonymous poster hash: abcb4...383 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Skrevet 19. juli 2014 Nå sov alle når du skrev dette, men det kan ikke være godt for deg. Du får oppsøke behandleren din og høre noen råd. Ellers vil jeg råde deg til å unngå skumle filmer og bøker.... Ei jeg kjenner er så plaget med marereritt - men hun elsker skrekkfilmer. Sammenheng? Og spis et lite kveldsmåltid et par timer før du legger deg, og legg deg i rimelig tid. Det å bli overtrøtt kan gi mareritt. Og det å legge seg på tom - eller full mage kan gi mareritt. Bruk siste par timene før du legger deg til å roe ned kroppen. Mediter. Les en god bok (ikke horror). Og husk at det bare er drømmer, det er bare i hodet ditt... Prøv å tenke på noe vakkert som ikke er skummelt. Ellers ang. tvangstanker - det er bra du har støvmani, det skulle jeg ønske jeg hadde Bruk det til noe positivt. Men samtidig, så prøv å overskrid grensene dine. Shit au, skapdøra står åpen, hva gjør vel det? Good luck! Anonymous poster hash: abcb4...383 Tusen takk for gode råd Ser jeg har skrevet mye rart her, får kutte ut supernatural og xfiles...sett litt på det, det er jo så spennende. Om natten klarer jeg ikke se at det bare er en drøm/mareritt, det blir så intenst. Ellers leser jeg Donald før jeg legger meg, tok to cider så kanskje det har noe å si. Er så mørbanket i dag. Tvangstankene var verre når jeg vokste opp, nå er det mer ritualer jeg gjør før jeg legger meg. Takler å se smuler på gulvet nå men liker det ikke, rot blir vel alle urolig av? Er litt rot her. Ha en god dag 0 Siter
neella Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Kan det ikke være pga medisinene at du får mareritt? Jeg fikk syke mareritt av noe så uskyldig som vallergan 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Skrevet 19. juli 2014 Kan det ikke være pga medisinene at du får mareritt? Jeg fikk syke mareritt av noe så uskyldig som vallergan Det kan godt hende, men fikk mareritt uten medisiner og. Det er utrolig slitsomt for jeg tror det er sant, får ikke sove i det hele tatt uten seroquel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.