stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Jeg har blitt bedre men sikkert ikke bra nok, vil du anbefale en medisin? Frosken mente solian, den virket bedre før men fikk kriblinger og melk i brystene. Mistet mensen, tar p.sprøyta, er det bra å ta det da? Du anbefalte en gang xeplion, men det er flere i Japan som har dødd av det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Først og fremst er det viktig å ha is i magen ved medikamentell behandling av kroniske lidelser. En skal la det gå lang tid mellom hver doseendring, og en skal være enda mer tålmodig før en skifter medikament. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Skrevet 19. juli 2014 Først og fremst er det viktig å ha is i magen ved medikamentell behandling av kroniske lidelser. En skal la det gå lang tid mellom hver doseendring, og en skal være enda mer tålmodig før en skifter medikament. Ok takk Så da sier jeg til legen at jeg er bedre og fortsetter med zeldox? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.