Gå til innhold

Problemer med å gå ut døra

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ordentlige problemer nå. Tør nesten ikke være ute pga utseende mitt. Vet ikke hvordan jeg skal takle resten av sommeren nå, annet enn å sitte inne å drikke. Men må ut med hunden. Får rare tanker om at til og med hunden min synes jeg er stygg.

Hvordan skal jeg greie å leve med dette? behandleren min er på ferie nå. Men uansett så er det vel ikke så mye han kan gjøre for meg. Føler meg desperat, flere dager til med sol, og hunden må jo ut. Jeg hater dette her. Håper nesten jeg blir psykotisk og sperret inne så jeg slipper å gå ut med en god grunn. Tragiske tanker. Kanskje jeg skal slutte å ta psykosemedisinen min, bare av den grunn av at jeg likevell ikke takler sommeren. Anonymous poster hash: 142ba...b98

AnonymBruker
Skrevet

Går du mer ut om vinteren? Dette hørtes trasig ut :( Selv har jeg også en dårlig sommer, men det er fordi jeg er forhindret fra å nyte deni noen særlig grad fordi jeg er fysisk begrenset pga sykdom. 

Anonymous poster hash: 23162...3af
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker, on 19 Jul 2014 - 20:43, said:

Går du mer ut om vinteren? Dette hørtes trasig ut :( Selv har jeg også en dårlig sommer, men det er fordi jeg er forhindret fra å nyte deni noen særlig grad fordi jeg er fysisk begrenset pga sykdom.

Anonymous poster hash: 23162...3af

Ja jeg går nok mer ute om vinteren. Føler meg trygg i mørket. Men samtidig så liker jeg å se på alt det grønne som vokser og blomstrer. Hunden blir gladere av det og. Men føler meg desperat nå.

Leit å høre om din sykdom og, håper det er noe du kan bli frisk av. Anonymous poster hash: 142ba...b98

AnonymBruker
Skrevet

K

Anonymous poster hash: f8281...724
AnonymBruker
Skrevet

Beklager, gikk litt fort... Kan du ikke gå en kveldstur da? Det er mye roligere ute om kvelden:)

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker, on 19 Jul 2014 - 21:44, said:

Beklager, gikk litt fort... Kan du ikke gå en kveldstur da? Det er mye roligere ute om kvelden:)

Jo da, jeg gjør selvfølgelig det. Jeg går ut om kvelden. Men det føles fysisk vondt å ikke takle sommeren. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg om dagen. Det er enormt slit å isolere seg. Men går jo småturer med hunden. Men føler meg bare så ubekvem med mitt eget utseende. Anonymous poster hash: 142ba...b98
Skrevet

Så jeg er ikke aleine om å føle meg ubekvem med mitt utseende da.

sikkert bare dårlig sjøltillit, tror du ikke?

Hjelper det litt med solbriller? Jeg syns det.

Skrevet

Vondt å lese dette..Alle mennesker er vakre på sin måte - vi er støpt forskjellig og nettopp det er jo et kunststykke i seg selv. Hev deg over A4 skjønnhet - den er ikke nødvendigvis den mest estetiske . Så utrolig bærekraftig at du har hund, verdens beste turselskap! Prøv å la deg rive med av naturen - all vennlighet i fuglekvitter - varme solstråler- friskhet i regn .. Og folk på tur er så blide- hils på dem , løft blikket - det er du verdt!!! Mvh

Skrevet

Alle mennesker er vakre på sin måte - vi er støpt forskjellig og nettopp det er jo et kunststykke i seg selv. Hev deg over A4 skjønnhet - den er ikke nødvendigvis den mest estetiske . Så utrolig bærekraftig at du har hund, verdens beste turselskap! Prøv å la deg rive med av naturen - all vennlighet i fuglekvitter - varme solstråler- friskhet i regn .. Og folk på tur er så blide- hils på dem , løft blikket - det er du verdt!!! Mvh

Dette var et svært godt råd. Det burde du følge selv også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...