Kayia Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 (endret) Jeg har bare så vondt av dine barn. Over alt for lang tid er deres nærmeste person helt på felgen av sykdom og ser bare sitt eget navlelo. JEG har det vondt, JEG sliter, ingen forstår MEG er omkvedet ditt, og du minimererer at andre rundt deg lider av at DU krever ALL plass. De har det liksom fint de, mamma er bare litt sliten og nedfor- helt fint det. Arv og miljø, DU er deres miljø, du er også deres arv. Jeg håper noen snart varsler om at du ikke fungerer i det hele tatt. Endret 19. juli 2014 av Kayia 0 Siter
slabbedask Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Jeg har bare så vondt av dine barn. Over alt for lang tid er deres nærmeste person helt på felten av sykdom og ser bare sitt eget navlelo. JEG har det vondt, JEG sliter, ingen forstår MEG er omkvedet ditt, og du minimererer at andre rundt deg lider av at DU krever ALL plass. De har det liksom fint de, mamma er bare litt sliten og nedfor- helt fint det. Arv og miljø, DU er deres miljø, du er også deres arv. Jeg håper noen snart varsler om at du ikke fungerer i det hele tatt. Forstår ikke hvorfor legebroren ikke reagerer. 0 Siter
Kayia Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 (endret) Forstår ikke hvorfor legebroren ikke reagerer. Må innrømme at jeg tenker mitt om denne legebroren jeg også. Endret 19. juli 2014 av Kayia 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 20. juli 2014 Skrevet 20. juli 2014 Jeg vet at du vet at det er alt annet enn bra for psyken og kroppen din å drikke slik, så jeg skal ikke moralisere over det. Det som er virkelig skummelt er at man fortere enn man tror roter seg inn i en vond sirkel der rusen bare dominerer alt, spiser opp livet ditt, blir som en eneste besettelse. Man føler seg flau, og det gjør det vanskelig å søke hjelp. Men jeg vil si deg det at dette er noe de ser MYE av i helsevesnet, og de er der for å hjelpe folk selv om problemstillingen kan oppleves fremmer skam som igjen hindrer en i å tørre og kontakte hjelpeapparatet. Det FINNES virkelig hjelp å få der ute. Om det finnes en poliklinikk for rus og avhengighet der du bor (PRA), kan kanskje de hjelpe deg. Follka der KAN rusproblemer, og har sett det meste. De dømmer ingen. I så fall burde de ikke jobbet et slikt sted. Behandlingsklinikker med avrusning og videre behandling, Anonyme alkohlikere (anonymealkoholikere.no) Jeg har selv hatt veldig god effekt av poliklinisk behandling på en slik poliklinikk. I tillegg til deg selv, ser det ut som om broren din også trenger hjelp. Siden du skriver her, virker det som om du har et lite ønske om å komme videre. Dette håper jeg du og broren din kan klare! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.