Gå til innhold

Gruer meg til å legge meg.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Vet ikke hva natten bringer. Råd?

Hvis jeg får mareritt igjen er det best å stå opp da, ligger jo bare og er livredd i sengen. Ta vival eller prøve å holde ut? Og det er så forbanna, føler noen står der hver natt men ingen er der, føler nærveret og ser rundt meg. Vet det ikke er bra å legge seg redd, vil tenke glade tanker.

stjernestøv
Skrevet (endret)

Positive tanker skaper positive resultater, det sa englekortene i kveld og det er jo sant. Men frykten hindrer meg, frykt er gift. Får vel ta vival og da.

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
Skrevet

Lese Donald på senga. Ha rolig belysning i rommet. Lukke øynene og tenke på vakre ting som gjør deg glad. God natt :)

Anonymous poster hash: b74a3...904
AnonymBruker
Skrevet

Huff, det høres grusomt ut! Jeg har perioder hvor jeg sliter med mareritt etc. og da pleier det å hjelpe er å lese en hyggelig/morsom bok el. lignende på senga. 

Nå går ikke jeg på noen medisiner, men vival skal jo hjelpe mot søvnløshet, så hvis du har fått beskjed av legen om å ta vival, synes jeg du skal gjøre det. 

God natt! =) 

Anonymous poster hash: 9abb8...c97
stjernestøv
Skrevet

Lese Donald på senga. Ha rolig belysning i rommet. Lukke øynene og tenke på vakre ting som gjør deg glad. God natt :)

Ja skal lese Donald :) Skal prøve å tenke på vakre ting, men det sniker seg inn andre tanker og. Vil ikke ha mareritt eller være redd i natt. Natta til deg og :)

stjernestøv
Skrevet

Huff, det høres grusomt ut! Jeg har perioder hvor jeg sliter med mareritt etc. og da pleier det å hjelpe er å lese en hyggelig/morsom bok el. lignende på senga. 

Nå går ikke jeg på noen medisiner, men vival skal jo hjelpe mot søvnløshet, så hvis du har fått beskjed av legen om å ta vival, synes jeg du skal gjøre det. 

God natt! =) 

Anonymous poster hash: 9abb8...c97

Det er grusomt, blir så redd og jeg tror marerittene er virkelige. Leser Donald da, prøver å tenke på Donald, Dolly, Minni osv når jeg lukker øynene. Har lest at det er det siste du tenker som avjør hva du drømmer. Kan ta vival ved behov, dette er vel behov. Natta til deg :)

Skrevet

Ikke glem av fetter Anton og Onkel Skrue da ;)

God natt og sov godt, stjernestøv :)

stjernestøv
Skrevet

Og petter smart,han er kul. God natt til deg og :-). Tusen takk for at dere svarte meg,positiv respons hjelper på tankene ♡

AnonymBruker
Skrevet

Ja skal lese Donald :) Skal prøve å tenke på vakre ting, men det sniker seg inn andre tanker og. Vil ikke ha mareritt eller være redd i natt. Natta til deg og :)

Takk :)

stjernestøv
Skrevet

Jeg sov bedre i natt så takk til dere :)

Skrevet (endret)

Jeg sov bedre i natt så takk til dere :)

Så bra at det hjalp og at du sov bedre i natt :)

Endret av hww
stjernestøv
Skrevet

Så bra at det hjalp og at du sov bedre i natt :)

Ja positive tanker hjelper alltid, dere fikk meg til å føle meg tryggere :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...