stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Vet ikke hva natten bringer. Råd? Hvis jeg får mareritt igjen er det best å stå opp da, ligger jo bare og er livredd i sengen. Ta vival eller prøve å holde ut? Og det er så forbanna, føler noen står der hver natt men ingen er der, føler nærveret og ser rundt meg. Vet det ikke er bra å legge seg redd, vil tenke glade tanker. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Skrevet 19. juli 2014 (endret) Positive tanker skaper positive resultater, det sa englekortene i kveld og det er jo sant. Men frykten hindrer meg, frykt er gift. Får vel ta vival og da. Endret 19. juli 2014 av stjernestøv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Lese Donald på senga. Ha rolig belysning i rommet. Lukke øynene og tenke på vakre ting som gjør deg glad. God natt Anonymous poster hash: b74a3...904 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Huff, det høres grusomt ut! Jeg har perioder hvor jeg sliter med mareritt etc. og da pleier det å hjelpe er å lese en hyggelig/morsom bok el. lignende på senga. Nå går ikke jeg på noen medisiner, men vival skal jo hjelpe mot søvnløshet, så hvis du har fått beskjed av legen om å ta vival, synes jeg du skal gjøre det. God natt! =) Anonymous poster hash: 9abb8...c97 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Skrevet 19. juli 2014 Lese Donald på senga. Ha rolig belysning i rommet. Lukke øynene og tenke på vakre ting som gjør deg glad. God natt Anonymous poster hash: b74a3...904 Ja skal lese Donald Skal prøve å tenke på vakre ting, men det sniker seg inn andre tanker og. Vil ikke ha mareritt eller være redd i natt. Natta til deg og 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Skrevet 19. juli 2014 Huff, det høres grusomt ut! Jeg har perioder hvor jeg sliter med mareritt etc. og da pleier det å hjelpe er å lese en hyggelig/morsom bok el. lignende på senga. Nå går ikke jeg på noen medisiner, men vival skal jo hjelpe mot søvnløshet, så hvis du har fått beskjed av legen om å ta vival, synes jeg du skal gjøre det. God natt! =) Anonymous poster hash: 9abb8...c97 Det er grusomt, blir så redd og jeg tror marerittene er virkelige. Leser Donald da, prøver å tenke på Donald, Dolly, Minni osv når jeg lukker øynene. Har lest at det er det siste du tenker som avjør hva du drømmer. Kan ta vival ved behov, dette er vel behov. Natta til deg 0 Siter
Gjest Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Ikke glem av fetter Anton og Onkel Skrue da God natt og sov godt, stjernestøv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Skrevet 19. juli 2014 Og petter smart,han er kul. God natt til deg og :-). Tusen takk for at dere svarte meg,positiv respons hjelper på tankene ♡ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Ja skal lese Donald Skal prøve å tenke på vakre ting, men det sniker seg inn andre tanker og. Vil ikke ha mareritt eller være redd i natt. Natta til deg og Takk Anonymous poster hash: b74a3...904 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Skrevet 20. juli 2014 Jeg sov bedre i natt så takk til dere 0 Siter
Gjest Skrevet 20. juli 2014 Skrevet 20. juli 2014 (endret) Jeg sov bedre i natt så takk til dere Så bra at det hjalp og at du sov bedre i natt Endret 20. juli 2014 av hww 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Skrevet 20. juli 2014 Så bra at det hjalp og at du sov bedre i natt Ja positive tanker hjelper alltid, dere fikk meg til å føle meg tryggere 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.