AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 Skrevet 20. juli 2014 Er det greit å mate ender når man ligger ved vannet, selv om det er andre i nærheten? Det kommer jo måker osv,.... er det dårlig skikk? Anonymous poster hash: b1c8d...0f5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. juli 2014 Skrevet 20. juli 2014 Er det greit å mate ender når man ligger ved vannet, selv om det er andre i nærheten? Det kommer jo måker osv,.... er det dårlig skikk? Anonymous poster hash: b1c8d...0f5 Tror folk blir irritert av det. Vi matet fugler når vi satt ute på en resturant, det var ikke poppulært. 0 Siter
Solemnity Skrevet 20. juli 2014 Skrevet 20. juli 2014 Er det greit å mate ender når man ligger ved vannet, selv om det er andre i nærheten? Det kommer jo måker osv,.... er det dårlig skikk? Anonymous poster hash: b1c8d...0f5 Det finnes steder det er passende. Men vær obs på at ender ikke skal ha brød! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 Skrevet 20. juli 2014 What? Har jeg drept noen da? Har gitt dem masse brød! Hva kan jeg gi dem?? Anonymous poster hash: b1c8d...0f5 0 Siter
Solemnity Skrevet 20. juli 2014 Skrevet 20. juli 2014 What? Har jeg drept noen da? Har gitt dem masse brød! Hva kan jeg gi dem?? Anonymous poster hash: b1c8d...0f5 Brød er ikke næring for ender, men de spiser de gjerne. I tillegg bidrar brød i vannet til et usunt miljø for fuglene. Gi de frukt og frø. Jeg har aldri fått de til å spise dette, siden andre gir de brød og de ikke vet sitt eget beste Så jeg mater stort sett ikke ender lenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.