Gå til innhold

Bekymret

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Blir du bekymret når en sykebil kjører forbi eller et helikopter?

Tenker visst på mine egne først jeg og ja, tror det er noe alvorlig galt. Flere som er sånn?

Skulle ønske jeg var litt mer "whatever will be will be", har bekymret meg så mye i livet uten grunn. Hvordan bli kvitt dette? Hvis jeg blir en eldre dame kommer jeg til å tenke "All den bekymringen uten grunn, så mye sløseri av energi". Vil da råde andre til å leve i nuet og ikke bekymre seg, men er det lett? Hvordan gjøres det?

stjernestøv
Skrevet

Men alt er verre når det er mørkt, da kommer demonene frem :(

Var foressten en som sa at mareritt er en bivirkning av zeldox :( Så heldig jeg er...not!

AnonymBruker
Skrevet

Blir du bekymret når en sykebil kjører forbi eller et helikopter?

Tenker visst på mine egne først jeg og ja, tror det er noe alvorlig galt. Flere som er sånn?

Skulle ønske jeg var litt mer "whatever will be will be", har bekymret meg så mye i livet uten grunn. Hvordan bli kvitt dette? Hvis jeg blir en eldre dame kommer jeg til å tenke "All den bekymringen uten grunn, så mye sløseri av energi". Vil da råde andre til å leve i nuet og ikke bekymre seg, men er det lett? Hvordan gjøres det?

Har det akkurat som deg, dessverre.

Anonymous poster hash: 0854a...033

stjernestøv
Skrevet

Har det akkurat som deg, dessverre.

Anonymous poster hash: 0854a...033

Ja det er bare pyton :(

FjellOgDalar
Skrevet

Jeg ville foreslå psykoterapi, iom at dette plager deg. Fastlegen kan henvise til DPS, eller du kan ta det opp med behandleren din om du har en.

Har det ikke så bra med sirenebiler jeg heller, men det er mer pga PTSD. Utrykningssirener vekker vonde minner hos meg.

stjernestøv
Skrevet

Jeg ville foreslå psykoterapi, iom at dette plager deg. Fastlegen kan henvise til DPS, eller du kan ta det opp med behandleren din om du har en.

Har det ikke så bra med sirenebiler jeg heller, men det er mer pga PTSD. Utrykningssirener vekker vonde minner hos meg.

Kan ta det opp med lege.

Hver gang min bror prøvde på selvmord kom sykebil med sirener, det hørte jeg for bodde i nærheten. Så de tok han med seg, siste gang var han død. Kanskje derfor jeg får hetta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...