AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 Skrevet 20. juli 2014 Hei, Jeg føler meg annerledes for tiden. Jeg har egentlig alltid vært ei energisk jente, svært optimistisk og glad med mange gode venner og en familie og kjæreste som elsker meg. Jeg har rett og slett ingenting å klage på, men allikevel føler jeg meg så ulykkelig. Jeg går rundt med en konstant vond føelse i magen, en klump i halsen og gråter så lett - jeg som så og si aldri gråt. Jeg har også mange ting å se fem til: jeg kom inn på studiet jeg ønsket, skal til Hellas med noen venninner om et par uker og flytte rett etter det. Men jeg er så likegyldig til alt sammen, føler ingen glede ved noe av det. For meg kunne jeg egentlig droppet alt sammen, jeg har ikke lyst til noe av det.. Jeg har mest lyst til å kun ligge i senga mi eller være alene. Jeg har også begynt å lese en god del om overdoser på nettet og har samlet opp nok medikamenter til å kunne ta en overdose. Men jeg er ganske sikker på at det ikke er noe jeg vil, jeg tror ikke jeg ønsker å dø fra livet. Jeg blir bare litt redd meg selv. Det føles litt som jeg har mistet kontrollen, enda fornuften vet at det ikke er slik. Anonymous poster hash: b0cf1...b24 0 Siter
XbellaX Skrevet 20. juli 2014 Skrevet 20. juli 2014 Hei, Jeg føler meg annerledes for tiden. Jeg har egentlig alltid vært ei energisk jente, svært optimistisk og glad med mange gode venner og en familie og kjæreste som elsker meg. Jeg har rett og slett ingenting å klage på, men allikevel føler jeg meg så ulykkelig. Jeg går rundt med en konstant vond føelse i magen, en klump i halsen og gråter så lett - jeg som så og si aldri gråt. Jeg har også mange ting å se fem til: jeg kom inn på studiet jeg ønsket, skal til Hellas med noen venninner om et par uker og flytte rett etter det. Men jeg er så likegyldig til alt sammen, føler ingen glede ved noe av det. For meg kunne jeg egentlig droppet alt sammen, jeg har ikke lyst til noe av det.. Jeg har mest lyst til å kun ligge i senga mi eller være alene. Jeg har også begynt å lese en god del om overdoser på nettet og har samlet opp nok medikamenter til å kunne ta en overdose. Men jeg er ganske sikker på at det ikke er noe jeg vil, jeg tror ikke jeg ønsker å dø fra livet. Jeg blir bare litt redd meg selv. Det føles litt som jeg har mistet kontrollen, enda fornuften vet at det ikke er slik. Anonymous poster hash: b0cf1...b24 Det tror jeg du kan ha rett i. Jeg synes du skal kontakte din fastlege denne uken og be om hjelp. 0 Siter
ISW Skrevet 21. juli 2014 Skrevet 21. juli 2014 Nei jeg tror ikke du begynner å utvikle en mild depresjon. Jeg tror du har utviklet en ganske så alvorlig depresjon, i alle fall moderat alvorlig. Du burde ta kontakt med fastlegen for hjelp ganske tidlig denne uken. Spesielt siden du har samlet opp medisiner nok til å ta en overdose. 0 Siter
Gjest Skrevet 21. juli 2014 Skrevet 21. juli 2014 Enig med iso - dette er nok ikke en mild depresjon. Det finnes god behandling for depresjon, kontakt fastlegen. 0 Siter
frosken Skrevet 21. juli 2014 Skrevet 21. juli 2014 Hei, Jeg føler meg annerledes for tiden. Jeg har egentlig alltid vært ei energisk jente, svært optimistisk og glad med mange gode venner og en familie og kjæreste som elsker meg. Jeg har rett og slett ingenting å klage på, men allikevel føler jeg meg så ulykkelig. Jeg går rundt med en konstant vond føelse i magen, en klump i halsen og gråter så lett - jeg som så og si aldri gråt. Jeg har også mange ting å se fem til: jeg kom inn på studiet jeg ønsket, skal til Hellas med noen venninner om et par uker og flytte rett etter det. Men jeg er så likegyldig til alt sammen, føler ingen glede ved noe av det. For meg kunne jeg egentlig droppet alt sammen, jeg har ikke lyst til noe av det.. Jeg har mest lyst til å kun ligge i senga mi eller være alene. Jeg har også begynt å lese en god del om overdoser på nettet og har samlet opp nok medikamenter til å kunne ta en overdose. Men jeg er ganske sikker på at det ikke er noe jeg vil, jeg tror ikke jeg ønsker å dø fra livet. Jeg blir bare litt redd meg selv. Det føles litt som jeg har mistet kontrollen, enda fornuften vet at det ikke er slik. Anonymous poster hash: b0cf1...b24 Hei, Jeg synes du skal ta kontakt med fastlegen din og fortelle om hvordan du har det. Hvis du har foreldre du kan snakke greit med, så synes jeg også du skal snakke litt med dem om dette. Slik jeg forstår det du skriver, så er du i en overgangsfase nå. Du skal flytte og begynne å studere. Kanskje både gleder og gruer du deg til dette, - det kan være litt skremmende med såpass store endringer, selv om du også ønsker det. Det høres ut som om du er litt deprimert. I tillegg til å snakke med fastlegen, bør du tenke nøye gjennom hvordan du skal forholde deg på ferien din i Hellas. Dersom du skal reise med venner, så blir det kanskje svært mye alkohol? Det tror jeg ikke vil være bra for deg akkurat nå, dersom du er deprimert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.