Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange liter vann skal jeg egentlig drikke på litium, befinner meg også i et varmt land.

4 liter nok?

DexterMorgan
Skrevet

Spørs hvor varmt det er er og hvor mye du svetter, er du i sahara trenger du fort 10L vann per dag dersom du beveger deg litt

Skrevet

jeg er mest inne med air con om dagene, men jeg drikker fantastisk mye

men det gjør jeg i norge og

FjellOgDalar
Skrevet

Det enkleste svaret er å oppsøke lege for en måling av serumkonsentrasjon.

Da jeg selv gikk på litium, opplevde jeg ikke problemer i varme. Hadde fort vekk i meg 4l vann på en dag.

Vi er dog individuelle, så jeg ville tatt det opp med en lege der du er om du er usikker. Ev. ringe behandlende lege om vedkommende ikke har ferie.

Skrevet

Hvor mye avhenger og av kroppsvekt.

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er noen som ikke har tørsthetsfølelse også som faktisk bør passe litt på, jeg er ihvertfall sånn jeg blir ikke tørst jeg får bare vondt i hodet og blir uvel men tror ikke jeg blir "tørst". Kanskje pga en depresjon vet ikke

Anonymous poster hash: 33f55...600
Skrevet

På Lithioint drakk jeg (hjemme!) 7-9 liter hver dag...

Jeg ville nok prøvd å få i meg mer enn 4 liter, spesielt siden du er i varmt vær

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...