AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 Skrevet 22. juli 2014 Jeg så en som lignet noe vanvittig på NHD på bussen i Oslo i dag morges. Han hadde med fiskestang og reiste sammen med en mørkhåret kvinne. Var dette virkelig NHD, eller var det en som lignet? Hadde nesten lyst til å si hei Anonymous poster hash: 47494...93b 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. juli 2014 Skrevet 22. juli 2014 Det var nok ikke meg :-) Ikke i Valdres heller :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. juli 2014 Skrevet 22. juli 2014 Jeg så en som lignet noe vanvittig på NHD på bussen i Oslo i dag morges. Han hadde med fiskestang og reiste sammen med en mørkhåret kvinne. Var dette virkelig NHD, eller var det en som lignet? Hadde nesten lyst til å si hei Anonymous poster hash: 47494...93b Jeg så han med en lyshåret dame i sommer "Oi nhd" tenkte jeg Lurte på om jeg skulle si "Hallo Nils Håvard", da hadde vel mannen sett rart på meg. Sikkert bare en som lignet litt 0 Siter
*Edvarda* Skrevet 23. juli 2014 Skrevet 23. juli 2014 Dette tror jeg kan bli d nye "Finn Willy" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.