Gå til innhold

Psyko

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingen liker å bli kalt det uten grunn...

men om man blir kalt det... 

er det da normalt å bli så rasende at en mister besinnelsen og kaster ting? 

Normale folk hadde kanskje tatt det mer med fatning og sagt at det kan du være selv, eller hva mener du med det?

Anonymous poster hash: 60edc...017
Skrevet

Blant mine venner og andre brukes ordet psyko om så mangt og mest på spøk. Bryr meg ikke om noen sier det nei.

Skrevet

Jeg synes dette er en nedsettende/ respektløs måte å fortelle folk at de kanskje har et noe ubalansert hode . Hvordan jeg hadde reagert hadde nok kommet an på kontekst og situasjon - hvem som sa det og på hvilken måte. Slike uttrykk kan jo også brukes m humoristisk snert og kanskje til og med være noe en kan le av.. Tror neppe jeg hadde blitt rasende , men om det ble sagt med sarkastisk tonefall hadde jeg nok spurt hvorfor , Evt blitt såret el trukket m tilbake. Om jeg kjente jeg var truffet av påstanden, at jeg hadde oppført meg som en ville jeg kanskje gått i meg selv og sagt " sorry" og " du kan så si"...:( vi er alle forskjellige med ulike reaksjonsmåter .

Skrevet

"du er sånn en helvetes jævla forbanna psyko bitch" fikk jeg høre av en venninne da jeg var 17

:)

stjernestøv
Skrevet

Ingen liker å bli kalt det uten grunn...

men om man blir kalt det... 

er det da normalt å bli så rasende at en mister besinnelsen og kaster ting? 

Normale folk hadde kanskje tatt det mer med fatning og sagt at det kan du være selv, eller hva mener du med det?

Anonymous poster hash: 60edc...017

Da jeg ble kaldt det av en person jeg respekterer ble jeg såret, hun sa også jeg var helt speca. Jeg var så dårlig da at det var helt grusom, visste ikke hvordan jeg skulle unngå å bli psyko og speca. Bakkekontakt var rådet, ut å leke med barna og grave i sandkassen. Prøvde det men ble ikke bedre.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Når noen sier negativt til en, er det ikke særlig smart å bekrefte deres utsagn ved egen oppførsel.

DexterMorgan
Skrevet

Å lære å takle at folk sier stygge ting til deg er en del av livet. Man må lære seg å ikke bry seg om hva andre mener om deg, og man å lære å unngå å ha mennesker i livet sitt som ikke bidrar til å heve din livskvalitet. Å utagere er som nevnt ikke noen god løsning, selv om det kan være forståelig noen ganger

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...