Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Med kropp og sjel kan jeg innbille meg å vite hva sndre tenker og mener , er dette paranoid beredskap el noe i retning av intuisjon, ?? Synes det er plagsomt når dette til tider setter meg ut av spill og virker ødeleggende inn på de relasjoner jeg inngår i.

Skrevet

.. Med kropp og sjel kan jeg innbille meg å vite hva sndre tenker og mener , er dette paranoid beredskap el noe i retning av intuisjon, ?? Synes det er plagsomt når dette til tider setter meg ut av spill og virker ødeleggende inn på de relasjoner jeg inngår i.

Jeg mener bestemt at man ikke kan vite hva andre tenker og mener med noen som helst grad av sikkerhet. Man kan anta ting (som oftest basert på tidligere samtaler med vedkommende), og man kan ha rett, men man kan like gjerne ta feil.

Mener du at du kan vite hva andre tenker?

Skrevet

Tenker jeg har godt utviklede antenner som registrerer ting. Men jeg vet jeg ikke kan påstå jeg vet. Fått høre jeg hadde katastrofetanker om relasjoner v forrige jobbkorsveg . Tror slike tanker slo meg ut da, selv om jeg også fikk motbevis . De brydde jeg meg ikke om, klarte ikke ta til meg. Når gikta kjente noe annet ble løpet gradvis kjørt og mine katastrofetanker ble virkelige ( kanskje selvoppfyllende profeti?). Tungt og unødvendig.

Skrevet

Tenker jeg har godt utviklede antenner som registrerer ting. Men jeg vet jeg ikke kan påstå jeg vet. Fått høre jeg hadde katastrofetanker om relasjoner v forrige jobbkorsveg . Tror slike tanker slo meg ut da, selv om jeg også fikk motbevis . De brydde jeg meg ikke om, klarte ikke ta til meg. Når gikta kjente noe annet ble løpet gradvis kjørt og mine katastrofetanker ble virkelige ( kanskje selvoppfyllende profeti?). Tungt og unødvendig.

Hva med tankene om at din fastlege har snakket med DPS og nå driver å konspirerer sammen, opplever du dette som et resultat av godt utviklede antenner? 

Du kan ikke vite hva andre tenker. I de tilfellene jeg ser dette blir hevdet kommer det som regel fra dem som overtolker.

Skrevet

Overtolke er en ting , men tenke seg til hva som er sannsynlig noe annet . Vedr dps/ lege så tenker jeg ikke konspirasjon men " samarbeid" .. Kan dog hende jeg stoler for mye på disse sannsynligvis teoriene mine:(

stjernestøv
Skrevet

Overtolke er en ting , men tenke seg til hva som er sannsynlig noe annet . Vedr dps/ lege så tenker jeg ikke konspirasjon men " samarbeid" .. Kan dog hende jeg stoler for mye på disse sannsynligvis teoriene mine:(

Jeg vet hva de på dps tenker, intuisjon? Det og men har lært meg å kjenne dem også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...