AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 Lurer på om man kan få anoreksi av å spise 1600 - 1700 kcal hver dag. Greier ikke spise mer, men formålet er ikke å bli tynn.Går dette greit?, (veier 55 kg nå).Jeg vil ha svar på spørsmålet mitt, og ikke få ideer på hvordan jeg kan få i meg mer næring. For det skjønner jeg selv. Anonymous poster hash: 3fca3...551 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 Lurer på om man kan få anoreksi av å spise 1600 - 1700 kcal hver dag. Greier ikke spise mer, men formålet er ikke å bli tynn. Går dette greit?, (veier 55 kg nå). Jeg vil ha svar på spørsmålet mitt, og ikke få ideer på hvordan jeg kan få i meg mer næring. For det skjønner jeg selv. Anonymous poster hash: 3fca3...551 Jeg vet ikke helt hvordan du mener du kan få anoreksi, det har med tankesettet å gjøre. Har du hatt spiseforstyrrelser tidligere som du tenker kan trigges nå? Hvordan er aktivitetsnivået ditt, antall kalorier bør jo gjerne sees i lys av dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 XbellaX, on 24 Jul 2014 - 16:40, said: Jeg vet ikke helt hvordan du mener du kan få anoreksi, det har med tankesettet å gjøre. Har du hatt spiseforstyrrelser tidligere som du tenker kan trigges nå? Hvordan er aktivitetsnivået ditt, antall kalorier bør jo gjerne sees i lys av dette. Nei jeg har ikke hatt spiseforstyrrelser. Ingen ting trigger meg nå. Det hele er et kostholds spørsmål egentlig, og passer kanskje ikke inne her. Så kanskje jeg har snyltet forumet litt her nå. Saken er at jeg ikke liker karbohydrater. Men har litt problemer med å få i meg så mye fett at det når til 1800 kcal om dagen. Jeg går tur ca en time hver dag. Anonymous poster hash: 3fca3...551 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 Nei jeg har ikke hatt spiseforstyrrelser. Ingen ting trigger meg nå. Det hele er et kostholds spørsmål egentlig, og passer kanskje ikke inne her. Så kanskje jeg har snyltet forumet litt her nå. Saken er at jeg ikke liker karbohydrater. Men har litt problemer med å få i meg så mye fett at det når til 1800 kcal om dagen. Jeg går tur ca en time hver dag. Anonymous poster hash: 3fca3...551 Legg det samme innlegget på forum for kost og ernæring, lett å tro at du har en eller annen SF-bakgrunn når du skriver her, da får du trolig litt bedre råd :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.