tjohei1 Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 Jeg er plaget med ekstrem svetting hvis jeg er litt aktiv som F.eks. Når jeg gjør husarbeid eller er i butikker. Jeg har brukt anafranil, men har nylig sluttet for jeg mistenker at det er medisinen som gjør at jeg så lett svetter. Svetten renner da fra ansiktet og brystet. Jeg blir nødt til å ta med meg tørkepapir når jeg går i butikker. Heldigvis har de aircondition på bussen nå. Før svetter jeg også på bussen. Dette er hemmende sosialt! Har dette med medisinen å gjøre? Det står at økt svetting er en av bivirkningene. Jeg kan legge til at jeg er overvektig (veier 110 kg og er 173 cm høy) da det kanskje kan ha noe med det å gjøre. Men jeg ser jo at andre som også er overvektige sliter ikke med dette. Jeg begynte å bli plaget med svetting i ungdomsalderen, men det har aldri vært så ille som nå. Jeg ser ingen andre som har det som meg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 Ja, Anafranil kan forsterke svettetendens. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.