Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får en stor klem tilbake og jeg vil bare si deg at du er ingen "lost case".

Angsten din er som du selv skriver en irrasjonell greie som har overtatt livet ditt og fonuften viker - for en tid. Det finnes veier ut av dette og du må bare hoppe. Jeg unner deg ingenting annet enn å finne en vei ut av dette. Den finnes ikke der du nå befinner deg, du må begynne å gå. Så vil du, trolig snuble og falle og reise deg igjen - igjen og igjen. Du er sterk nok til å tåle det, du er pokker så sterk i det du lever i akkurat nå!  Det som ligger foran deg vil ikke kreve noe mer av deg enn det som kreves av deg nå - Og du vil få det bedre. Jeg er 100% overbevist for deg. Jeg vet du ikke selv klarer å være det nå. Du føler du har noe igjen å tape - fullstendig kontroll. Men det vil ikke skje!!! Angst gjør deg ikke gal eller gjør at man mister fullstendig kontroll. Du har stålkontroll og tenk når du en dag kan senke skuldrene, puste fritt og frigjøre deg fra all denne kontrollen du nå må ha. Tenk deg selv - fri fra dette h' kaoset du nå befinner deg i, det du kaver i, det du kjemper mot. Du vil få det så fint, så fint :)

Anonymous poster hash: cdc79...a25

Beklager at jeg svarer så sent. Tusen takk igjen, for gode og oppløftende ord. Det er fint å høre om andre som har vært igjennom en liknende situasjon, og som har fått det så mye bedre. Jeg er så glad på dine vegne, og det gir meg håp om, og tro på, at jeg kan forandre livet mitt til det bedre også. :) <3

Skrevet

Jeg var på Oslo Hospital, den gang avdeling Franciskus (åpen). Dessverre ble den nedlagt for flere år tilbake :( Slik går det når det skal budsjetteres ned og slåes sammen i vilden sky. Et stort tap med tanke på hva de hadde å tilby de som var i behov av hjelp :(

Anonymous poster hash: cdc79...a25

Så synd å høre. Det er en tragedie at ikke psykisk helse blir prioritert mer enn det gjør. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...