Gå til innhold

Depresjon og pf

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg må bare spørre, siden jeg har vært deprimert i mange mnd av gangen og ekstremt sjelden oppturer, sist 2008(har bipolar 1 lidelse)

Kan noe av depresjonen ligge i personlighetsforstyrrelser. Jeg har fått, så vidt jeg vet, akkurat (tirsdag) fått diagnosen Unnvikende PF(i tillegg har jeg BP diagnosert 2006). Og er rimelig sikker på at jeg har EUPF også, men er ikke diagnosert med den enda..

Håper på svar, pf'en er jo "ny" og dermed ubehandla.

Anonymous poster hash: 474d2...c2a

Madelenemie
Skrevet

Hei,

Jeg må bare spørre, siden jeg har vært deprimert i mange mnd av gangen og ekstremt sjelden oppturer, sist 2008(har bipolar 1 lidelse)

Kan noe av depresjonen ligge i personlighetsforstyrrelser. Jeg har fått, så vidt jeg vet, akkurat (tirsdag) fått diagnosen Unnvikende PF(i tillegg har jeg BP diagnosert 2006). Og er rimelig sikker på at jeg har EUPF også, men er ikke diagnosert med den enda..

Håper på svar, pf'en er jo "ny" og dermed ubehandla.Anonymous poster hash: 474d2...c2a

Hei!

Ja det kan det!

Tror de fleste som sliter med nedstemthet og depresjoner uten logisk grunn skyldes pf

De har i tillegg lett for depresjoner pga av tomhetsfølelse, lite gir glede...noe sånt.

Skrevet

Ikke bare i PF men rett og slett i personligheten. Altså noen mennesker er bare mer disponibel for å bli deprimert slike mennesker må bare være klar over sine grenser, og hva de bruker tid på blant annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...