missmas Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 fins det terapi for å komme over opplevelsen å ha hatt en manisk psykose? jeg kommer ikke over at jeg har vært så syk og har hodet mitt har lurt meg så kraftig. jeg skriver dikt om det gjentatte ganger om hva jeg opplevde og trodde, men kommer ikke videre. 0 Siter
XbellaX Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 fins det terapi for å komme over opplevelsen å ha hatt en manisk psykose? jeg kommer ikke over at jeg har vært så syk og har hodet mitt har lurt meg så kraftig. jeg skriver dikt om det gjentatte ganger om hva jeg opplevde og trodde, men kommer ikke videre. Hvordan er du nå, opplever du deg selv som stabil? Tar du medisinene som anbefalt? Det er trist du ikke har fått hjelp til å bearbeide episoden, er du under behandling eller helt på egenhånd. Hvem tar seg evt av medisinene? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 fins det terapi for å komme over opplevelsen å ha hatt en manisk psykose? jeg kommer ikke over at jeg har vært så syk og har hodet mitt har lurt meg så kraftig. jeg skriver dikt om det gjentatte ganger om hva jeg opplevde og trodde, men kommer ikke videre. De tenker vel ikke på det, at du trenger hjelp til å komme over det. Jeg husker mer av mine "psykoser" enn selve livet, sier vel kandkje noe om hvor jeg har vært mest i livet 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. juli 2014 Skrevet 27. juli 2014 Dette skiller seg ikke fra terapi pga en hvilken som helst alvorlig hendelse som har gått sterkt inn på en. Ja, du kan få bearbeidet dette i en psykoterapi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.