AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Hva kalles det når man i behandling er opptatt av å tenke fremover, finne gode strategier for å takle fremtiden, og ikke være opptatt av fortiden og mulige årsaker til at man sliter psykisk? Anonymous poster hash: 978f4...863 0 Siter
ISW Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Høres i alle fall ut som det er elementer av metakognitiv terapi der, men jeg vet ikke sikkert.. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Hva kalles det når man i behandling er opptatt av å tenke fremover, finne gode strategier for å takle fremtiden, og ikke være opptatt av fortiden og mulige årsaker til at man sliter psykisk? Anonymous poster hash: 978f4...863 Hei! ATF eller ATFF 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Hva kalles det når man i behandling er opptatt av å tenke fremover, finne gode strategier for å takle fremtiden, og ikke være opptatt av fortiden og mulige årsaker til at man sliter psykisk? NHD-metoden. Anonymous poster hash: 5f681...d61 0 Siter
Madelenemie Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 NHD-metoden. Anonymous poster hash: 5f681...d61 Hei! Tror ikke det! Hvis han er metagnotiviker, er han en som grubler på hva nabomenneske grubler på:-( Det har lite fornuft i seg, man vet kun om seg selv, og ikke mer. Derfor bør man høre på ord og forholde seg til realitet og ikke MTB som de kalte det. 0 Siter
XbellaX Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Hva kalles det når man i behandling er opptatt av å tenke fremover, finne gode strategier for å takle fremtiden, og ikke være opptatt av fortiden og mulige årsaker til at man sliter psykisk?Anonymous poster hash: 978f4...863 Metakognitiv terapi. 0 Siter
Nycora Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Hva kalles det når man i behandling er opptatt av å tenke fremover, finne gode strategier for å takle fremtiden, og ikke være opptatt av fortiden og mulige årsaker til at man sliter psykisk? Anonymous poster hash: 978f4...863 Høres ut som metakognitiv terapi. Eneste terapien som har hjulpet meg ihvertfall og jeg har prøvd mye tullball. Eneste jeg ikke har prøvd er presten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.