Gå til innhold

Terapiform

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kalles det når man i behandling er opptatt av å tenke fremover, finne gode strategier for å takle fremtiden, og ikke være opptatt av fortiden og mulige årsaker til at man sliter psykisk?

Anonymous poster hash: 978f4...863

Skrevet

Høres i alle fall ut som det er elementer av metakognitiv terapi der, men jeg vet ikke sikkert..

Madelenemie
Skrevet

Hva kalles det når man i behandling er opptatt av å tenke fremover, finne gode strategier for å takle fremtiden, og ikke være opptatt av fortiden og mulige årsaker til at man sliter psykisk? Anonymous poster hash: 978f4...863

Hei!

ATF eller ATFF

AnonymBruker
Skrevet

Hva kalles det når man i behandling er opptatt av å tenke fremover, finne gode strategier for å takle fremtiden, og ikke være opptatt av fortiden og mulige årsaker til at man sliter psykisk?

NHD-metoden.

Anonymous poster hash: 5f681...d61

Madelenemie
Skrevet

NHD-metoden. Anonymous poster hash: 5f681...d61

Hei!

Tror ikke det!

Hvis han er metagnotiviker, er han en som grubler på hva nabomenneske grubler på:-(

Det har lite fornuft i seg, man vet kun om seg selv, og ikke mer.

Derfor bør man høre på ord og forholde seg til realitet og ikke MTB som de kalte det.

Skrevet

Anonymous poster hash: 978f4...863

Metakognitiv terapi.

Skrevet

Hva kalles det når man i behandling er opptatt av å tenke fremover, finne gode strategier for å takle fremtiden, og ikke være opptatt av fortiden og mulige årsaker til at man sliter psykisk? Anonymous poster hash: 978f4...863

Høres ut som metakognitiv terapi. Eneste terapien som har hjulpet meg ihvertfall og jeg har prøvd mye tullball. Eneste jeg ikke har prøvd er presten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...