stjernestøv Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Men nå virker det endelig som det skal, det er jo en glad nyhet Håper alle har det bra i sommervarmen! 0 Siter
Nycora Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Så bra at det finnes noe som virker, unner deg virkelig dette. Sommeren min har vært tilbrakt til og fra sykehus. Opp og nedturer med en person som står meg veldig nær og som er meget syk. Må være sterk nå, har funnet fram mine "urkrefter". 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Skrevet 26. juli 2014 Så bra at det finnes noe som virker, unner deg virkelig dette. Sommeren min har vært tilbrakt til og fra sykehus. Opp og nedturer med en person som står meg veldig nær og som er meget syk. Må være sterk nå, har funnet fram mine "urkrefter". Tusen takk Så trist med personen som er syk, og sykehus i denne varmen må være fælt! Håper det går godt 0 Siter
frosken Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Sommeren min har vært tilbrakt til og fra sykehus. Opp og nedturer med en person som står meg veldig nær og som er meget syk. Må være sterk nå, har funnet fram mine "urkrefter". Høres ut som om du har en tøff sommer, men min erfaring er også at man finner sine urkrefter når man må. Vi er litt lagd for å tåle de utfordringene livet gir oss, tror jeg. 0 Siter
Nycora Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Høres ut som om du har en tøff sommer, men min erfaring er også at man finner sine urkrefter når man må. Vi er litt lagd for å tåle de utfordringene livet gir oss, tror jeg. Helt enig i dette. Har mange rundt meg som trenger min omsorg nå. Mange spør hvordan det går med meg, er sliten innimellom, men så lenge jeg står på beina skal jeg ikke klage. Det verste nå er å se på hun som strever med pusten og har det vondt. Føler jeg må sitte på sykehuset nesten hele tiden å påse at det blir gitt nok smertelindring. Alt har en ende, ingenting varer evig, det må man vel bare godta, selv om det er veldig trist. 0 Siter
Nycora Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Tusen takk Så trist med personen som er syk, og sykehus i denne varmen må være fælt! Håper det går godt Vi lider jo ingen nød, værre med den som strever. Noen ganger er det kanskje best å få slippe... Vet ihvertfall hva jeg selv hadde ønsket. Har ei vifte som jeg har dratt på nå i flere uker, vet ikke hva jeg hadde gjort uten den i varmen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Skrevet 26. juli 2014 Vi lider jo ingen nød, værre med den som strever. Noen ganger er det kanskje best å få slippe... Vet ihvertfall hva jeg selv hadde ønsket. Har ei vifte som jeg har dratt på nå i flere uker, vet ikke hva jeg hadde gjort uten den i varmen. Man blir så tom for ord i slike situasjoner, men sender varme tanker! 0 Siter
XbellaX Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Men nå virker det endelig som det skal, det er jo en glad nyhet Håper alle har det bra i sommervarmen! Flott at du har det noe bedre, jeg håper det varer og gir deg mer ro fremover. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Skrevet 26. juli 2014 Flott at du har det noe bedre, jeg håper det varer og gir deg mer ro fremover. Tusen takk! Jeg har god hjelp på min vei fra medisiner og selvsagt så lenge jeg trenger det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.