Gå til innhold

Tok noen uker før zeldox virket

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Men nå virker det endelig som det skal, det er jo en glad nyhet :)

Håper alle har det bra i sommervarmen! :)

Skrevet

Så bra at det finnes noe som virker, unner deg virkelig dette.

Sommeren min har vært tilbrakt til og fra sykehus. Opp og nedturer med en person som står meg veldig nær og som er meget syk. Må være sterk nå, har funnet fram mine "urkrefter".

stjernestøv
Skrevet

Så bra at det finnes noe som virker, unner deg virkelig dette.

Sommeren min har vært tilbrakt til og fra sykehus. Opp og nedturer med en person som står meg veldig nær og som er meget syk. Må være sterk nå, har funnet fram mine "urkrefter".

Tusen takk :)

Så trist med personen som er syk, og sykehus i denne varmen må være fælt! Håper det går godt :wub:

Skrevet

Høres ut som om du har en tøff sommer, men min erfaring er også at man finner sine urkrefter når man må.  Vi er litt lagd for å tåle de utfordringene livet gir oss, tror jeg.

Skrevet

Høres ut som om du har en tøff sommer, men min erfaring er også at man finner sine urkrefter når man må.  Vi er litt lagd for å tåle de utfordringene livet gir oss, tror jeg.

Helt enig i dette. Har mange rundt meg som trenger min omsorg nå. Mange spør hvordan det går med meg, er sliten innimellom, men så lenge jeg står på beina skal jeg ikke klage.

Det verste nå er å se på hun som strever med pusten og har det vondt. Føler jeg må sitte på sykehuset nesten hele tiden å påse at det blir gitt nok smertelindring.

Alt har en ende, ingenting varer evig, det må man vel bare godta, selv om det er veldig trist.

Skrevet

Tusen takk :)

Så trist med personen som er syk, og sykehus i denne varmen må være fælt! Håper det går godt :wub:

Vi lider jo ingen nød, værre med den som strever. Noen ganger er det kanskje best å få slippe... Vet ihvertfall hva jeg selv hadde ønsket. Har ei vifte som jeg har dratt på nå i flere uker, vet ikke hva jeg hadde gjort uten den i varmen.

stjernestøv
Skrevet

Vi lider jo ingen nød, værre med den som strever. Noen ganger er det kanskje best å få slippe... Vet ihvertfall hva jeg selv hadde ønsket. Har ei vifte som jeg har dratt på nå i flere uker, vet ikke hva jeg hadde gjort uten den i varmen.

Man blir så tom for ord i slike situasjoner, men sender varme tanker!

Skrevet

Men nå virker det endelig som det skal, det er jo en glad nyhet :)

Håper alle har det bra i sommervarmen! :)

Flott at du har det noe bedre, jeg håper det varer og gir deg mer ro fremover. 

stjernestøv
Skrevet

Flott at du har det noe bedre, jeg håper det varer og gir deg mer ro fremover. 

Tusen takk! Jeg har god hjelp på min vei :) fra medisiner og selvsagt så lenge jeg trenger det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...