Gå til innhold

Følelses hallusinasjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever å bli tatt på også, og hører stemmer av folk som ikke er der. Det er veldig ubehagelig!

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

30

• larimar

8

• cimp

6

• Madelenemie

5

stjernestøv
Skrevet

Jeg opplever å bli tatt på også, og hører stemmer av folk som ikke er der. Det er veldig ubehagelig!

Opplever du dette selv om du tar medisiner?

Skrevet

Opplever du dette selv om du tar medisiner?

Ja, men jeg tar veldig lite medisiner.

stjernestøv
Skrevet

Ja, men jeg tar veldig lite medisiner.

Er jo det beste det :) Hva tar du da?

Skrevet

Er jo det beste det :) Hva tar du da?

Hehe, ja det er nok det. Tar 200mg quetiapin for søvn og ltt beroligende og AD.

stjernestøv
Skrevet

Hehe, ja det er nok det. Tar 200mg quetiapin for søvn og ltt beroligende og AD.

Ja :) Jeg tar også seroquel for søvn. Beroligende er jeg glad jeg får av legen, vival. Ellers hadde jeg dødd tror jeg. Hva får du da?

Skrevet

Ja :) Jeg tar også seroquel for søvn. Beroligende er jeg glad jeg får av legen, vival. Ellers hadde jeg dødd tror jeg. Hva får du da?

Ja, jeg hadde ikke klart meg uten truxal. Tar det et par ganger for dagen. Og i krise tar jeg sobril, men det er ikke ofte.

stjernestøv
Skrevet

Ja, jeg hadde ikke klart meg uten truxal. Tar det et par ganger for dagen. Og i krise tar jeg sobril, men det er ikke ofte.

I krise jeg tar vival også. Har funnet ut at alkohol har sin misjon også, men drikker bare tre cider da. Det er trist at vi må slite sånn med dette dritet :(

Skrevet

I krise jeg tar vival også. Har funnet ut at alkohol har sin misjon også, men drikker bare tre cider da. Det er trist at vi må slite sånn med dette dritet :(

Uff, jeg har anoreksi så drikker aldri alene siden jeg føler det er "bortkastet kalorier". Hadde det ikke vært for det hadde nok alkohol vært en løsning hos meg også. Bra at du kun holder deg til 3 cider da!

stjernestøv
Skrevet

Uff, jeg har anoreksi så drikker aldri alene siden jeg føler det er "bortkastet kalorier". Hadde det ikke vært for det hadde nok alkohol vært en løsning hos meg også. Bra at du kun holder deg til 3 cider da!

Men de har jo cider uten sukker? Lite kalorier i dem, de drikker jeg. Spørs om det ikke blir fire i kveld ;)

stjernestøv
Skrevet

Men det er trist du sliter med anoreksi, har ei venninne som strever med det. Må være slitsomt når alt dreier seg om det. Har du psykosesykdom i tilegg`?

Skrevet

Men de har jo cider uten sukker? Lite kalorier i dem, de drikker jeg. Spørs om det ikke blir fire i kveld ;)

Tja, tror det er ganske mye kalorier i de. jeg drikke sprit når jeg først drikke hehehe :rolleyes:

Skrevet

Men det er trist du sliter med anoreksi, har ei venninne som strever med det. Må være slitsomt når alt dreier seg om det. Har du psykosesykdom i tilegg`?

Nei, har EUPF og psykose som et ledd av det.

stjernestøv
Skrevet

Tja, tror det er ganske mye kalorier i de. jeg drikke sprit når jeg først drikke hehehe :rolleyes:

Er det? Uff da! Sprit ja, ikke mange kalorier der, men det tør jeg ikke drikke.

stjernestøv
Skrevet

Nei, har EUPF og psykose som et ledd av det.

Diagnoser er noe dritt! :(

Jeg tror jeg holder på å miste grepet noen ganger, det er så skremmende. Tror det er noen som får meg til å drikke og, men men...

Skrevet

Diagnoser er noe dritt! :(

Jeg tror jeg holder på å miste grepet noen ganger, det er så skremmende. Tror det er noen som får meg til å drikke og, men men...

Ja de er det! De tenker en muligens bipolar lidelse i tilegg. Er kompliserte greier!

Jeg drikker nesten aldri "ren" sprit, blander det alltid ut.

Jeg også føler jeg holder på å miste grepet noen ganger... Men samtidig så blir jeg så rar, og tenker at "kun jeg vet sannheten, andre forstår ikke, jeg er annerledes enn alle andre". Vet ikke om du har opplevd det?

Mener du at du tror at det er noen andre enn deg selv som får deg til å drikke? Det må være en skremmende følelse!

stjernestøv
Skrevet

Ja de er det! De tenker en muligens bipolar lidelse i tilegg. Er kompliserte greier!

Jeg drikker nesten aldri "ren" sprit, blander det alltid ut.

Jeg også føler jeg holder på å miste grepet noen ganger... Men samtidig så blir jeg så rar, og tenker at "kun jeg vet sannheten, andre forstår ikke, jeg er annerledes enn alle andre". Vet ikke om du har opplevd det?

Mener du at du tror at det er noen andre enn deg selv som får deg til å drikke? Det må være en skremmende følelse!

Min venninne har også BP i tilegg.

Ja jeg opplever at jeg vet sannheten og jeg må fortelle det til andre som ikke ser det, på en måte er det godt å vite sannheten men det er ensomt også. Andre folk ser det jo ikke.

Jeg tror det er min bror som er død, han likte og drikke og gjør det sikkert enda. Så han på bilder i går når jeg la meg, han så bra ut. Men han ville jeg skulle drikke, og det gjør jeg i dag. Han fant trøst i alkohol i et psykisk Helvete, nå gjør jeg det også og han er med meg. Han skremmer meg ikke så mye, bortsett fra når han får ting til å dette ned, eller jeg hører han brekke seg. Han gjorde ofte det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...