Gå til innhold

dr Phil avdekker psykiske problemer

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg har sett noen dr Phil programmer, og i de to siste, avdekker han at en jente på 16 år, som planla og fikk sin familie drept har narsisistisk personlighetsforstyrrelse.

Jeg tenker derfor slike programmer har sin funksjon, spesielt for de som trenger svar, og sitter igjen.

Dessuten stiller denne psykiateren spørsmålene med en annen innfallsvinkel og får frem tilståelser politi ikke klarer.

http://www.youtube.com/watch?v=HeCSZnFnEzE

Det er to deler av programmet og som den eneste får han til slutt ut sannheten.

Dessuten bryr han seg oppriktig, og det kan man jo trenge når man er utsatt for overgrep.

Madelenemie
Skrevet

Har du sett dette madelenemie? Hun sliter virkelig psykisk.

http://www.youtube.com/watch?v=O9c6VWMD6z8

Hei!

Nå skrev noen ordene til meg som fikk sorgen frem, den som ellers kun geværet hans ellers fremkaller, jeg savner broren min, han som var en bølle for andre, han var en annen for meg.

Jeg savner han så dyp, at hadde jeg bodd i Hoduras hadde jeg skutt morderen, han som kaldt drepte, han som tok fra meg en godhet så rar at årene ikke gjør noe bedre, det bare øker min sorg, han som smiler til meg på bilder, som jeg holder geværet til han lever videre inni meg, men urettferdig ikke selv.

Min bror sa til meg de siste mnd. " søs jeg skal fra nå av leve rett, jeg skal endre meg", han tok i mot Gud og ga norsk politi all info, det jeg ikke ante var at han var i et miljø der han trengte beskyttelse, jeg visste ikke hvrdan fungerer, han sa ikke til meg at han var i fare for å bli drept, Gud så dum han var!!

stjernestøv
Skrevet

Hei!

Nå skrev noen ordene til meg som fikk sorgen frem, den som ellers kun geværet hans ellers fremkaller, jeg savner broren min, han som var en bølle for andre, han var en annen for meg.

Jeg savner han så dyp, at hadde jeg bodd i Hoduras hadde jeg skutt morderen, han som kaldt drepte, han som tok fra meg en godhet så rar at årene ikke gjør noe bedre, det bare øker min sorg, han som smiler til meg på bilder, som jeg holder geværet til han lever videre inni meg, men urettferdig ikke selv.

Min bror sa til meg de siste mnd. " søs jeg skal fra nå av leve rett, jeg skal endre meg", han tok i mot Gud og ga norsk politi all info, det jeg ikke ante var at han var i et miljø der han trengte beskyttelse, jeg visste ikke hvrdan fungerer, han sa ikke til meg at han var i fare for å bli drept, Gud så dum han var!!

Så trist madelenemie :(

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Tankevekkende.

det første foreldreparet var rare, de avbrøt hverandre hele tiden, tror syke selv.

men den mor med narkotikaproblemer fremstod mer normal, og godt de får hjelp videre, ble veldig takknemlige for hjep:-)

stjernestøv
Skrevet

Hei!

Tankevekkende.

det første foreldreparet var rare, de avbrøt hverandre hele tiden, tror syke selv.

men den mor med narkotikaproblemer fremstod mer normal, og godt de får hjelp videre, ble veldig takknemlige for hjep:-)

De var iallefall veldig ivrige begge to, for lite kontakt med andre voksne kanskje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...