AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 Skrevet 27. juli 2014 Jeg finner alltid en ny unnskylding. Og så har jeg plutselig tatt Imovane en uke eller mer... Og så er det så deilig følelse i den halvtimen før man sovner... Og så finner jeg alltid en unnskyldning for å få mer hos legen. Og så klarer jeg meg uten i mange uker, og så kommer jeg på dette kjøret igjen... og sånn repeterer det seg... Anonymous poster hash: bf1b0...052 0 Siter
XbellaX Skrevet 27. juli 2014 Skrevet 27. juli 2014 Jeg finner alltid en ny unnskylding. Og så har jeg plutselig tatt Imovane en uke eller mer... Og så er det så deilig følelse i den halvtimen før man sovner... Og så finner jeg alltid en unnskyldning for å få mer hos legen. Og så klarer jeg meg uten i mange uker, og så kommer jeg på dette kjøret igjen... og sånn repeterer det seg... Anonymous poster hash: bf1b0...052 Vil du ha det slik, da fortsetter du. Ønsker du endring? Ta en samtale med din lege, få hjelp av ham til å få misbruket under kontroll. 0 Siter
*Edvarda* Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Er det bare jeg som ikke blir ruset av benzo? Imovane gjorde bare at jeg helt plutselig sovnet, ikke noe deilig følelse før jeg sovnet. Sobril føler jeg meg bare likegyldig av (tar det sjelden altså, bare så d er sagt). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Er det bare jeg som ikke blir ruset av benzo? Imovane gjorde bare at jeg helt plutselig sovnet, ikke noe deilig følelse før jeg sovnet. Sobril føler jeg meg bare likegyldig av (tar det sjelden altså, bare så d er sagt). Nei, jeg blir heller ikke rusa av disse Anonymous poster hash: a5b54...c9f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 Skrevet 30. juli 2014 Jeg blir rolig av benzo, behagelig er det. Men rus vil jeg ikke kalle det...... Folkene som ruser seg sier benzo er en kjedelig rus.Anonymous poster hash: ad3d8...680 0 Siter
*Edvarda* Skrevet 30. juli 2014 Skrevet 30. juli 2014 Nei, jeg blir heller ikke rusa av disse Anonymous poster hash: a5b54...c9f Jeg blir rolig av benzo, behagelig er det. Men rus vil jeg ikke kalle det...... Folkene som ruser seg sier benzo er en kjedelig rus.Anonymous poster hash: ad3d8...680 Takk for svar 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 Skrevet 30. juli 2014 Benzo er egentlig ikke spesielt behagelig. Blir avflatet og litt likegyldig, men greit til nødbruk om jeg MÅ roe meg ned i litt vanskelige situasjoner. Stilnoct og Imovane får jeg ofte litt "happy" rus av, i helt normale doser. Ikke noe rus av benzo.Anonymous poster hash: bf1b0...052 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.