Gå til innhold

På vei inn i Imovanekjøret igjen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner alltid en ny unnskylding. Og så har jeg plutselig tatt Imovane en uke eller mer... Og så er det så deilig følelse i den halvtimen før man sovner... Og så finner jeg alltid en unnskyldning for å få mer hos legen. Og så klarer jeg meg uten i mange uker, og så kommer jeg på dette kjøret igjen... og sånn repeterer det seg... 

Anonymous poster hash: bf1b0...052
Skrevet

Jeg finner alltid en ny unnskylding. Og så har jeg plutselig tatt Imovane en uke eller mer... Og så er det så deilig følelse i den halvtimen før man sovner... Og så finner jeg alltid en unnskyldning for å få mer hos legen. Og så klarer jeg meg uten i mange uker, og så kommer jeg på dette kjøret igjen... og sånn repeterer det seg... 

Vil du ha det slik, da fortsetter du. Ønsker du endring? Ta en samtale med din lege, få hjelp av ham til å få misbruket under kontroll. 

Skrevet

Er det bare jeg som ikke blir ruset av benzo? Imovane gjorde bare at jeg helt plutselig sovnet, ikke noe deilig følelse før jeg sovnet. Sobril føler jeg meg bare likegyldig av (tar det sjelden altså, bare så d er sagt).

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som ikke blir ruset av benzo? Imovane gjorde bare at jeg helt plutselig sovnet, ikke noe deilig følelse før jeg sovnet. Sobril føler jeg meg bare likegyldig av (tar det sjelden altså, bare så d er sagt).

Nei, jeg blir heller ikke rusa av disse

Anonymous poster hash: a5b54...c9f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir rolig av benzo, behagelig er det. Men rus vil jeg ikke kalle det...... Folkene som ruser seg sier benzo er en kjedelig rus.

Anonymous poster hash: ad3d8...680

Skrevet

Nei, jeg blir heller ikke rusa av disse Anonymous poster hash: a5b54...c9f

Jeg blir rolig av benzo, behagelig er det. Men rus vil jeg ikke kalle det...... Folkene som ruser seg sier benzo er en kjedelig rus.Anonymous poster hash: ad3d8...680

Takk for svar

AnonymBruker
Skrevet

Benzo er egentlig ikke spesielt behagelig. Blir avflatet og litt likegyldig, men greit til nødbruk om jeg MÅ roe meg ned i litt vanskelige situasjoner.

Stilnoct og Imovane får jeg ofte litt "happy" rus av, i helt normale doser. Ikke noe rus av benzo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...