stjernestøv Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Hadde besøk i dag men det ble ikke koselig for meg, ble verre og verre, fjernere og fjernere. Trodde jeg skulle dette sammen, helt skjelven og uvel. Har tatt vival nå og håper det hjelper, er så rar i hodet. Er dette noe jeg må leve med, eller burde medisinen hjelpe mot det? Klarer snart ikke dette mer, hva kan jeg gjøre? Tror det er energier, mørke som kommer inn i kroppen, føles sånn ut, men kan jo være sykdom og. Er redd. 0 Siter
XbellaX Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Hadde besøk i dag men det ble ikke koselig for meg, ble verre og verre, fjernere og fjernere. Trodde jeg skulle dette sammen, helt skjelven og uvel. Har tatt vival nå og håper det hjelper, er så rar i hodet. Er dette noe jeg må leve med, eller burde medisinen hjelpe mot det? Klarer snart ikke dette mer, hva kan jeg gjøre? Tror det er energier, mørke som kommer inn i kroppen, føles sånn ut, men kan jo være sykdom og. Er redd. Har du fått i deg nok væske? Nå tenker jeg ikke på cider og kaffe, men vann. Det er varmt, du har hatt hyppig diarè, søvnkvaliteten er mildt sagt elendig, kombinert med medisiner -dette kan gjøre at du føler deg rar, skjelven og uvel. Når det er sagt tror jeg mye også har med din lidelse å gjøre, jeg tviler på at du er medisinert tilstrekkelig men dette må din fastlege vurdere. Jeg synes du skal kontakte vedkommende. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Skrevet 29. juli 2014 Har du fått i deg nok væske? Nå tenker jeg ikke på cider og kaffe, men vann. Det er varmt, du har hatt hyppig diarè, søvnkvaliteten er mildt sagt elendig, kombinert med medisiner -dette kan gjøre at du føler deg rar, skjelven og uvel. Når det er sagt tror jeg mye også har med din lidelse å gjøre, jeg tviler på at du er medisinert tilstrekkelig men dette må din fastlege vurdere. Jeg synes du skal kontakte vedkommende. Har drukket brus og kaffi og spiste ostekake, det er som en svart skygge har inntatt kroppen. Men håper det er som du skriver naturlige årsaker, dette klarer jeg ikke i lengden. Legen er jo på ferie enda, men han andre var jo tilgjengelig sa han. Men han var så ung. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Har drukket brus og kaffi og spiste ostekake, det er som en svart skygge har inntatt kroppen. Men håper det er som du skriver naturlige årsaker, dette klarer jeg ikke i lengden. Legen er jo på ferie enda, men han andre var jo tilgjengelig sa han. Men han var så ung. Er ikke bare angst da? Anonymous poster hash: 6f1bb...fba 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Skrevet 29. juli 2014 Er ikke bare angst da? Anonymous poster hash: 6f1bb...fba Vet ikke, det er hodet mitt...er så rar i hodet. Men har jo hatt panikk angst før, det føles jo helt for jævlig. Alt er tåkete. 0 Siter
XbellaX Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Har drukket brus og kaffi og spiste ostekake, det er som en svart skygge har inntatt kroppen. Men håper det er som du skriver naturlige årsaker, dette klarer jeg ikke i lengden. Legen er jo på ferie enda, men han andre var jo tilgjengelig sa han. Men han var så ung. Da har du fått i deg noe næring, flott. Jeg synes du skal ringe, bedre med en ung lege enn å gå slik som dette. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Skrevet 29. juli 2014 Da har du fått i deg noe næring, flott. Jeg synes du skal ringe, bedre med en ung lege enn å gå slik som dette. Får se om jeg ringer i morgen, kanskje jeg må forandre på medisiner. Men er redd for det og. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Skrevet 29. juli 2014 Kan man bli forgiftet av movicol? Kan det være fysisk dette? 0 Siter
ISW Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Kan man bli forgiftet av movicol? Kan det være fysisk dette? Tror ikke man kan bli forgiftet av det, for stoffet tas ikke opp fra tarmen. Det høres ut som en angstreaksjon for meg, men ikke ta dette svaret som sikkert. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Skrevet 29. juli 2014 Tror ikke man kan bli forgiftet av det, for stoffet tas ikke opp fra tarmen. Det høres ut som en angstreaksjon for meg, men ikke ta dette svaret som sikkert. Føler at jeg har blitt verre etter jeg startetr med movicol, er derfor jeg lurer. Og kroppen er så rar og det prikker og får frysninger, er så sliten i hodet og jeg ser dopa ut. Skjelver ikke lenger men er redd fordet, håper det er bare angst. Vil ikke dø nå. 0 Siter
ISW Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Føler at jeg har blitt verre etter jeg startetr med movicol, er derfor jeg lurer. Og kroppen er så rar og det prikker og får frysninger, er så sliten i hodet og jeg ser dopa ut. Skjelver ikke lenger men er redd fordet, håper det er bare angst. Vil ikke dø nå. Det er jo ikke 100% utenkelig at Movicol gjør at opptaket av medisiner du tar reduseres da, men det skal egentlig ikke jeg mene så mye om Du dør nok ikke, vi tåler nok mer enn som så. Håper det går bedre med deg utover kvelden 0 Siter
slabbedask Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Føler at jeg har blitt verre etter jeg startetr med movicol, er derfor jeg lurer. Det er ikke opptaket av dine andre medisiner som er påvirket da? Fra Felleskatalogen: Det er en mulighet for at absorpsjonen av andre legemidler kan bli midlertidig redusert under bruk, pga. en reduksjon i den gastrointestinale passasjetiden forårsaket av Movicol. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Skrevet 29. juli 2014 Det er jo ikke 100% utenkelig at Movicol gjør at opptaket av medisiner du tar reduseres da, men det skal egentlig ikke jeg mene så mye om Du dør nok ikke, vi tåler nok mer enn som så. Håper det går bedre med deg utover kvelden Takk, håper du har rett. Minner meg om når jeg var veldig dårlig før, føltes fysisk ut da og. Dette orker jeg ikke. Bare jeg hadde visst om noe som hjalp. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Skrevet 29. juli 2014 Det er ikke opptaket av dine andre medisiner som er påvirket da? Fra Felleskatalogen: Det er en mulighet for at absorpsjonen av andre legemidler kan bli midlertidig redusert under bruk, pga. en reduksjon i den gastrointestinale passasjetiden forårsaket av Movicol. Herregud! Rart ikke legen visste om dette da? Bør jeg slutte å ta movicol? Føler meg nesten psykotisk. 0 Siter
slabbedask Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Herregud! Rart ikke legen visste om dette da? Bør jeg slutte å ta movicol? Føler meg nesten psykotisk. Syntes du skal bestille time i morgen og få diskutert dette med legen så raskt som mulig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Skrevet 29. juli 2014 Syntes du skal bestille time i morgen og få diskutert dette med legen så raskt som mulig. Ok, takk for at du opplyste meg om dette. Ikke rart jeg er dårlig da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Skrevet 29. juli 2014 Er så sint på den legen som har gjort meg verre Kan ikke få time der, en lege som gjør meg verre kan ikke hjelpe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.