AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Jeg spør her for jeg lurer på om det er innenfor normalen at samboer ikke prater i det hele tatt etter jobb og resten av kvelden. Kanskje et par ord på 5- 6 timer. Er noen bare sånn? Jeg har blitt knyst stille selv. Får ingen respons. Anonymous poster hash: a8eaa...1dc 0 Siter
XbellaX Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Jeg spør her for jeg lurer på om det er innenfor normalen at samboer ikke prater i det hele tatt etter jobb og resten av kvelden. Kanskje et par ord på 5- 6 timer. Er noen bare sånn? Jeg har blitt knyst stille selv. Får ingen respons. Anonymous poster hash: a8eaa...1dc Hva har vært normalt for ham tidligere? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Egentlig sånn hele tiden, men merker det bedre når jeg selv har sluttet å prate tror jeg. Anonymous poster hash: a8eaa...1dc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Egentlig sånn hele tiden, men merker det bedre når jeg selv har sluttet å prate tror jeg. Anonymous poster hash: a8eaa...1dc Det er vel bare slik han er.Anonymous poster hash: ee845...0f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Har du merket andre ting ved ham som avviker fra normalen? Høres fryktelig stusselig ut å leve med noen som bare sier noen få ord i løpet av mange timer. Anonymous poster hash: 8a6c0...b57 0 Siter
XbellaX Skrevet 29. juli 2014 Skrevet 29. juli 2014 Egentlig sånn hele tiden, men merker det bedre når jeg selv har sluttet å prate tror jeg. Anonymous poster hash: a8eaa...1dc Det er mye fint i å kunne være stille sammen, at man ikke føler for å presse frem en dialog, men personlig synes jeg dette høres nitrist ut. Dersom det er slik han alltid har vært, så har du egentlig svaret. Har du snakket med ham om det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Ja, har snakket med ham om det, men han sier det bare er sånn han er. Men det har blitt verre. Han har kun ett ansiktsutrykk, viser sjelden glede over noe og er bare sur og negativ. Jeg blir tungsindig av å være i nærheten av han. Når vi har sex er det kun fokus der nede og jeg føler jeg mister helt kontakten med ham. Han tar meg aldri noen andre steder og jeg har mistet helt lysten. Har så og si aldri fått øyekontakt med ham og han sier aldri navnet mitt ( i naturligere settinger hvis han f.eks. skal spørre meg om noe). Jeg bruker navnet hans daglig når jeg sier nå. Synes det er hyggelig. Han står omtrent inni tv-en når han pusser tennene og blir helt med uansett hva det er på tv. Han er snart 40 år. Drar fortastt på ferieturer med moren sin ( kun fyll). Synes også det var litt rart at han ikke nevnte for meg at moren er alkoholiker og kom stupfull sammen med en annen mann første gang jeg møtte henne. Ellers er han snill og god. Men virker som noe ikke stemmer?? Anonymous poster hash: a8eaa...1dc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Ja, har snakket med ham om det, men han sier det bare er sånn han er. Men det har blitt verre. Han har kun ett ansiktsutrykk, viser sjelden glede over noe og er bare sur og negativ. Jeg blir tungsindig av å være i nærheten av han. Når vi har sex er det kun fokus der nede og jeg føler jeg mister helt kontakten med ham. Han tar meg aldri noen andre steder og jeg har mistet helt lysten. Har så og si aldri fått øyekontakt med ham og han sier aldri navnet mitt ( i naturligere settinger hvis han f.eks. skal spørre meg om noe). Jeg bruker navnet hans daglig når jeg sier nå. Synes det er hyggelig. Han står omtrent inni tv-en når han pusser tennene og blir helt med uansett hva det er på tv. Han er snart 40 år. Drar fortastt på ferieturer med moren sin ( kun fyll). Synes også det var litt rart at han ikke nevnte for meg at moren er alkoholiker og kom stupfull sammen med en annen mann første gang jeg møtte henne. Ellers er han snill og god. Men virker som noe ikke stemmer?? Anonymous poster hash: a8eaa...1dc "Han har kun ett ansiktsutrykk, viser sjelden glede over noe og er bare sur og negativ. " Men ellers er han snill og god? Det henger ikke helt på greip. Han kommuniserer ikke, ingen øyekontakt, ikke noe interesse av deg seksuelt utover det nedenfor navlen. Du blir tungsindig av å være med ham. Jeg vet ikke om du noen gang kommer i mål med å finne ut hva alt dette skyldes og ville heller stillt meg selv spm om jeg ønsket å leve min hverdag med en slik mann. Men det er meg. Anonymous poster hash: 8a6c0...b57 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Jeg lurer bare på om det kan være noe autistisk eller noe? Jeg har aldri opplevd noen som er så uengasjert i noe. Vi har vel bare veldig dårlig kommunikasjon. Han satt å sjekket oddsen når vi var i fam.selskap og trakk seg unna alle. Jeg ble litt flau. Anonymous poster hash: a8eaa...1dc 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Åja, det er du som er sammen med han som drar på ferieturer med sin alkoholiserte mor som skriver igjen. Det virker ikke akkurat som om du ser på han som en bra kjæreste. Mitt råd er at enten får du ta han som han er, eller la vær (gjøre det slutt). Tror ikke du har godt av å bruke årevis på og gruble og bekymre deg om hvorvidt han er den rette. Snakker av erfaring. 0 Siter
slabbedask Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Han er snart 40 år. Drar fortastt på ferieturer med moren sin ( kun fyll). Det er vel langt utenfor normalen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Jeg lurer bare på om det kan være noe autistisk eller noe? Jeg har aldri opplevd noen som er så uengasjert i noe. Vi har vel bare veldig dårlig kommunikasjon. Han satt å sjekket oddsen når vi var i fam.selskap og trakk seg unna alle. Jeg ble litt flau. Anonymous poster hash: a8eaa...1dc Det kan det selvsagt være. Endrer det på noe? Anonymous poster hash: 8a6c0...b57 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 (endret) Høres ut som en rar fyr, desverre er noen folk rare, og da kan man velge å være med dem eller ikke. Personlig er jeg ganske lik han mannen du snakker om og jeg ville aldri tro at en jente ville være interessert i et sånnt forhold, men dersom du er det så kjør på. Det kommer nok ikke til å endre seg så du får se hva du får ut av forholdet. personlig så liker jeg at de jeg er sammen med er snakkesalige fordi da merker de ikke at jeg ikke sier noe edit: okei det med fylletur med mor det høres ikke ut som meg altså la ikke merke til det Endret 31. juli 2014 av DexterMorgan 0 Siter
*Edvarda* Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 At noen ikke prater så mye er vel helt greit, resten høres helt snålt ut. Hadde jeg møtt en 40åring som dro på fylletur med sin mor, ville jeg fått meg en skikkelig god latterkrampe. 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Det er bare du selv som kan avgjøre om du kan leve med dette, uavhengig av hvor normalt eller unormalt andre syns det er. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Det er bare du selv som kan avgjøre om du kan leve med dette, uavhengig av hvor normalt eller unormalt andre syns det er. Ja. Det er også mye positivt som veier opp. Og ofte er jeg redd det er noe med meg som gjør ham innslutta. Men vi har mye godhet for hverandre og er grunnleggende like på verdier og andre ting. Jeg får nok finne ut av det selv ja:) Anonymous poster hash: a8eaa...1dc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Høres ut som en rar fyr, desverre er noen folk rare, og da kan man velge å være med dem eller ikke. Personlig er jeg ganske lik han mannen du snakker om og jeg ville aldri tro at en jente ville være interessert i et sånnt forhold, men dersom du er det så kjør på. Det kommer nok ikke til å endre seg så du får se hva du får ut av forholdet. personlig så liker jeg at de jeg er sammen med er snakkesalige fordi da merker de ikke at jeg ikke sier noe edit: okei det med fylletur med mor det høres ikke ut som meg altså la ikke merke til det Han hadde heller ikke trodd han skulle få dame selv, nei. Er nok litt spesiell jeg også. Liker å prate mer enn ham, og han liker at jeg prater, men får lite respons;) Anonymous poster hash: a8eaa...1dc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Åja, det er du som er sammen med han som drar på ferieturer med sin alkoholiserte mor som skriver igjen. Det virker ikke akkurat som om du ser på han som en bra kjæreste. Mitt råd er at enten får du ta han som han er, eller la vær (gjøre det slutt). Tror ikke du har godt av å bruke årevis på og gruble og bekymre deg om hvorvidt han er den rette. Snakker av erfaring. Ja, skal ikke poste flere innlegg om dette. Jeg ser den:) Får finne ut av det selv. Anonymous poster hash: a8eaa...1dc 0 Siter
FGT Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Dette høres ikke ut som det er innen for normalen nei.Men hun kan være normal for det, selvfølgelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.