Gå til innhold

Jeg tør ikke se på min journal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Årsaken erat jeg vet det er flere hundre sider. Jeg vet allerede at det står ting der som ikke stemmer, som har vært misforståelser utydelig på grunn av feil språk forståelse og misforståelser i språk og uttrykk. 

Jeg vet også at min gamle behandler ikke utdypet ting som var viktig å utdype. At hun skrev ting som er direkte feil påstander som.bare har delvis rot i virkelighete, som jeg aldri sa på den måten. Disse er jo ting jeg ikke kan gjøre noe med, så det vil gjøre meg bare en blanding av forbannet og maktesløs.

Jeg rettet på en ting direkte til min gamle psykolog hun nektet å endre på det. Så jeg ser ikke at noe vil hjelpe, det som står står. 

Har ofte lurt på ettersom nyanser og misforståelser av begrepet har påvirket min sa så mye. Spesielt fordi jeg sliter med å forstå ord, etter at jeg begynte å bli glemsk miste evnen til ord gjenfinning, samt har ikke norsk bakgrunn, hvordan det er lett at det oppstår misforståelser mht språk med andre utenlandske andre eom har begynt å miste husken og har noe hemmet evne til å tenke. 

Hvis jeg nå begynner å lese min journal, hva vil det hjelpe med? Jeg bare lurer fordi nåværende psykolog oppfordret meg til å lese det. 

Anonymkode: 8deea...09f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...