Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Noen spør også om det er normalt å ha sex to ganger om dagen eller en gang i måneden. Jeg mener det er relativt uinteressant om det er normalt/vanlig/slik de fleste har det eller ikke. Det viktige er om det er tilfredsstillende nettopp for det paret eller ikke. Hvis det er ok for dere å snakke såpass lite sammen, så er det ok, og da er det relativt uinteressant hvordan andre gjør det. 0 Siter
FGT Skrevet 1. august 2014 Skrevet 1. august 2014 Jeg skrev "hun" over her, men det var hvis snakk om "han" som kunne være utenfor normalen. og jeg mente "han" da. men jeg forstår det slik, at hvis 90% av befolkningen gjør slik eller slik, eller hva det måtte være, så regnes det som normalt. Altså det som de fleste gjør. Men det betyr ikke at det er nødvendigvis fornuftig for den slags skyld. de fleste mennesker har lett for å følge strømmen, av hva som en må gjøre, uten her å gå inn på alt det kan innebære. Men hvis en ikke fungerer såkalt " normalt " så er jo det en helt annen ting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.