Gå til innhold

Alkohol og piller

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er det egentlig lurt å ta zeldox og seroquel om kvelden når en har drukket noen cider?

Benzo er vel ikke lurt å ta, det er vel farlig?

Husker jeg drakk i en periode da jeg tok abilify og fluoxetin, går det greit med disse også? Må jo kose seg litt :)

stjernestøv
Skrevet

Alkohol er vel en slags medisin det og, og kan sammenlignes med benzo?

stjernestøv
Skrevet

Men på den annen side, er jo mange som ruser seg på både piller og alkohol, de dør ikke av det? Så farlig er det ikke?

Skrevet

Ta det litt rolig i starten og se an reaksjonen på alkohol. Seroquel kan vel kanskje være litt skummel å kombinere med (mye) alkohol.

Men det skader sikkert ikke med en cider :)

AnonymBruker
Skrevet

Alkohol er vel en slags medisin det og, og kan sammenlignes med benzo?

Alkohol er et rusmiddel.

Anonymous poster hash: 36693...945

stjernestøv
Skrevet

Ta det litt rolig i starten og se an reaksjonen på alkohol. Seroquel kan vel kanskje være litt skummel å kombinere med (mye) alkohol.

Men det skader sikkert ikke med en cider :)

Har drukket tre nå og tenker på min kjære bror på den andre siden, han var alkoholiker...kanskje han tar en øl med meg :)

Liker å drikke jeg nå, hva mener du med at det er skummelt å ta seroquel med alkohol? Bør jeg ikke ta det i kveld?

stjernestøv
Skrevet

Alkohol er et rusmiddel.

Og rus er godt :)

stjernestøv
Skrevet

Alkohol er et rusmiddel.

Men seriøst, de sa når jeg var innlagt at benzo er som alkohol. Er de dumme eller?

AnonymBruker
Skrevet

Men seriøst, de sa når jeg var innlagt at benzo er som alkohol. Er de dumme eller?

Kommer an på om du bruker det som medisin eller for rus.

AnonymBruker
Skrevet

Og rus er godt :)

Nei, det er det ikke.

stjernestøv
Skrevet

Kommer an på om du bruker det som medisin eller for rus.

Bruker det for å slappe av og kjenne en liten rus i hodet, noen ganger er det ubehagelig men i dag var det deilig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...