Gå til innhold

Bare lurer.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Fremstår jeg som psykotisk her inne?

Eller hvordan ser dere på meg?

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

34

• XbellaX

12

• AnonymBruker

4

• frosken

3

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker
Skrevet

Du er sååååå søt og vennlig :) Det andre har jeg ikke noe grunnlag for å ta stilling til. 

Anonymous poster hash: 69d96...b71
stjernestøv
Skrevet

Du er sååååå søt og vennlig :) Det andre har jeg ikke noe grunnlag for å ta stilling til. 

Er jeg?

Tusen takk for det, hyggelig å lese :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er du virkelig :) Kvakk :)

stjernestøv
Skrevet

Ja det er du virkelig :) Kvakk :)

Hehe er det deg? Kvakk kvakk ;)

Nøtteskall
Skrevet

Det kommer litt an på hvordan man ser det. Jeg hadde blitt tvangsinnlagt hvis jeg hadde gått rundt som deg. Jeg ble innlagt på bakgrunn av noe jeg syntes var mystisk med fiolinen min en gang :) . Det var psykosetegn nok. Men det kan jo være at din tilstand holder seg stabil hele tiden, og at det ikke eskalerer til å bli noe  veldig dramatisk ut av det.

Men synes du det er ok å ha det slik du har det nå?  

AnonymBruker
Skrevet

Hehe er det deg? Kvakk kvakk ;)

Javisst er det meg hehe ;)

stjernestøv
Skrevet

Det kommer litt an på hvordan man ser det. Jeg hadde blitt tvangsinnlagt hvis jeg hadde gått rundt som deg. Jeg ble innlagt på bakgrunn av noe jeg syntes var mystisk med fiolinen min en gang :) . Det var psykosetegn nok. Men det kan jo være at din tilstand holder seg stabil hele tiden, og at det ikke eskalerer til å bli noe  veldig dramatisk ut av det.

Men synes du det er ok å ha det slik du har det nå?  

Nøtteskall :) Det var lenge siden, kjekt å se deg her :)

Jeg er nok vandt til å være som dette, legen ville jo helst jeg skulle legge meg inn men tror nok tilstanden er stabil. Noe dramatisk blir det ikke, bortsett fra at jeg blir sengeliggende. Syns ikke det er ok å ha det sånn, begynner å bli lei.

stjernestøv
Skrevet

Javisst er det meg hehe ;)

Koselig ;):)

Nøtteskall
Skrevet

Nøtteskall :) Det var lenge siden, kjekt å se deg her :)

Jeg er nok vandt til å være som dette, legen ville jo helst jeg skulle legge meg inn men tror nok tilstanden er stabil. Noe dramatisk blir det ikke, bortsett fra at jeg blir sengeliggende. Syns ikke det er ok å ha det sånn, begynner å bli lei.

Synes det er hyggelig å se ditt nick oppe også. :-)

Det viktigste er vel at tilstanden er stabil, men er jo veldig viktig at du trives med livet ditt også. Ville vært ille om du skulle gå inn i en depresjon pga alt dette du gjennomgår nå.

stjernestøv
Skrevet

Synes det er hyggelig å se ditt nick oppe også. :-)

Det viktigste er vel at tilstanden er stabil, men er jo veldig viktig at du trives med livet ditt også. Ville vært ille om du skulle gå inn i en depresjon pga alt dette du gjennomgår nå.

Takk :)

Vil ikke ha depresjon nei, har hatt det før...psykotisk depresjon, men det merker jeg for da slutter jeg å spise. Spiser godt nå, litt for godt. Det som er mest slitsomt er at jeg blir så dårlig av å være med folk...energier, vil jo være sosial.

stjernestøv
Skrevet

NHD har jeg fornærmet deg eller noe? Eller er det det at jeg skriver for mye her inne? Du svarer meg aldri, kunne tenkt meg et psykiatrisk synspunkt på dette?

stjernestøv
Skrevet

Bare lurer på hva det er med meg som får psykiatrien til å hate meg?

Skrev til sjefs psykologen jeg gikk til før, han svarer meg ikke. Hva har jeg gjort galt?

Og har skrevet til en healer.....hun jobber vel ikke som det nå. Men hun hjalp meg mye nå, hun svarer meg ikke?

Hva er det med meg? Er jeg gitt opp av alle?

AnonymBruker
Skrevet

Burde du ikke gjøre noe annet enn å gruble over deg selv nå? Les en bok, se på tv, gjør litt husarbeid. Noe som ikke handler om deg. (Hater deg ikke, ei heller tror jeg du er direkte psykotisk). Jeg tror bare ikke all denne selvsentreringen er sunn for deg (for noen).

Anonymous poster hash: 426a0...015

stjernestøv
Skrevet

Burde du ikke gjøre noe annet enn å gruble over deg selv nå? Les en bok, se på tv, gjør litt husarbeid. Noe som ikke handler om deg. (Hater deg ikke, ei heller tror jeg du er direkte psykotisk). Jeg tror bare ikke all denne selvsentreringen er sunn for deg (for noen).

Anonymous poster hash: 426a0...015

Er jeg selvsentrert? Det mener ikke jeg. Men når jeg ikke føler meg bra vil jeg jo ha svar.

Skrevet

Bare lurer på hva det er med meg som får psykiatrien til å hate meg?

Skrev til sjefs psykologen jeg gikk til før, han svarer meg ikke. Hva har jeg gjort galt?

De hater deg neppe, men hvis du ikke følger behandlingsopplegget og ikke tar medisinene dine blir du vel gitt opp?

stjernestøv
Skrevet

De hater deg neppe, men hvis du ikke følger behandlingsopplegget og ikke tar medisinene dine blir du vel gitt opp?

Men tar jo medisiner nå, var derfor jeg skrev til han. Og legen ville legge meg inn på dps der han er sjef, aldri om jeg ville vært der. Jeg føler jeg har gjort noe galt men vet ikke hva, har gjort noe mot nhd også. Men hva det er vet jeg ikke, har vel med energier å gjøre. Siden folk tror jeg er selvsentrert bør jeg vel ikke skrive her, trodde ikke jeg var selvsentrert.

Skrevet

NHD har jeg fornærmet deg eller noe? Eller er det det at jeg skriver for mye her inne? Du svarer meg aldri, kunne tenkt meg et psykiatrisk synspunkt på dette?

Han svarte deg for noen få dager siden. 

stjernestøv
Skrevet

Han svarte deg for noen få dager siden. 

Å, hva gjalt det da? At jeg skrev for mye?

Tror Gud vil hjelpe meg gjennom dette, skal legge ALT i Guds hender :wub:

Skrevet (endret)

Å, hva gjalt det da? At jeg skrev for mye?

Tror Gud vil hjelpe meg gjennom dette, skal legge ALT i Guds hender :wub:

Nei, det gjaldt spørsmål du hadde ang Zeldox. Nå tenker du for mye stjernestøv. 

Endret av XbellaX

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...