Gå til innhold

Så kjipt/må til lege/NHD håper du svarer.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Dette var kjipt, turnuslegen var ikke der i dag og hun sa jeg måtte komme ned på mandag. Måtte ikke øke medisinen heller, er ikke dette tull?

Så unødvendig å gå til lege nå igjen! NHD jeg tar 80 mg zeldox pr dag og 150 seroquel om kvelden, bare lurte på om jeg kunne ta f.eks 20 mg zeldox til middagen? Om det vil hjelpe?

Skrevet

Jeg tror, for å være helt ærlig, at en turnuslege kanskje har lite å tilby deg når det gjelder behandlingen av det du lider av.

Kan du ikke få en henvisning til psykiater, som kan vurdere medisineringen din?

stjernestøv
Skrevet

Jeg tror, for å være helt ærlig, at en turnuslege kanskje har lite å tilby deg når det gjelder behandlingen av det du lider av.

Kan du ikke få en henvisning til psykiater, som kan vurdere medisineringen din?

Ja han hadde liten erfaring, men legen min kommer igjen snart og han var flink. Bare blir så frustrert når jeg må gå til en lege som ikke har peiling, for jeg måtte komme ned. Det er jo helt utrolig og unødvendig!

Psykiater? Må være på dps og dit går jeg ikke på nåde :( Skulle hatt private psykiatere, men det finnes ikke her.

Skrevet

Ja han hadde liten erfaring, men legen min kommer igjen snart og han var flink. Bare blir så frustrert når jeg må gå til en lege som ikke har peiling, for jeg måtte komme ned. Det er jo helt utrolig og unødvendig!

Psykiater? Må være på dps og dit går jeg ikke på nåde :( Skulle hatt private psykiatere, men det finnes ikke her.

Legevikaren har anledning til å konferere med noen på dps om han er usikker på medisineringen din. Snakk med ham på mandag og la han evt. undersøke litt om han er usikker.

stjernestøv
Skrevet

Legevikaren har anledning til å konferere med noen på dps om han er usikker på medisineringen din. Snakk med ham på mandag og la han evt. undersøke litt om han er usikker.

Håper han gjør det da, han var så ung men er han flink så rådfører han seg med andre med erfaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...