Gå til innhold

Vil ikke dø

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Vet ikke om det er fysisk eller psykisk nå, men kan man dø av psykose?

Kan vel ikke være det hvis jeg er klar over det? Men kjenner igjen dette Helvete :(

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

35

• frosken

11

• XbellaX

9

• DoleMari

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, du kan ikke dø av det:) Ved psykose er det ganske vanlig å ha være redd for å dø. Jeg tror det er normale "psykosetanker".

Skrevet

Det tror jeg ikke.

stjernestøv
Skrevet

Nei, du kan ikke dø av det:) Ved psykose er det ganske vanlig å ha være redd for å dø. Jeg tror det er normale "psykosetanker".

Vil bare bli bra, hater dette :(

stjernestøv
Skrevet

Det tror jeg ikke.

Bra, bare føles ut som jeg dør snart. Vil ikke dø nå, men man kan jo ikke bestemme det selv.

Skrevet

Da jeg hadde psykose trodde jeg at jeg hadde HIV og kreft og skulle dø.

stjernestøv
Skrevet

Da jeg hadde psykose trodde jeg at jeg hadde HIV og kreft og skulle dø.

Jeg føler at kroppen er iferd med å slutte å fungere, det er veldig skremmende. Og jeg vil ikke dø.

stjernestøv
Skrevet

Har tatt tre vival, hvor mange kan jeg egentlig ta? De er bare på 2 mg.

Skrevet

Har tatt tre vival, hvor mange kan jeg egentlig ta? De er bare på 2 mg.

Tror ikke du bør da flere da.

Skrevet

Hei

Jeg skjønner din redsel for å dø. Du dør ikke. Jeg kjenner meg alltid så veldig igjen i dine tankerekker fra da den gang jeg var psykotisk. Men psykotiske personer er ofte redd for mye av det samme, og det er vanlig å være redd for å dø. Jeg trodde selv jeg skulle dø.

Jeg fikk så sterke kroppslige symptomer i tillegg til stemmene, som trykk i hodet og vondt i kroppen. Slikt er veldig skremmende, men ikke farlig.

Har du prøvd Zyprexa Stjernestøv?, det tok knekken på min psykose.

stjernestøv
Skrevet

Stjernestøv: håper du ikke er alene. Take care!!!!!!

Min ene sønn er her og han vet jeg er dårlig, men ikke hvor dårlig. Er så redd.

stjernestøv
Skrevet

Tror ikke du bør da flere da.

Da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Skrevet

Stjernestøv : pass på deg selv om du så må søke støtte hos noen rundt deg. Føler med deg. Ikke flere tabletter !!!!

stjernestøv
Skrevet

Hei

Jeg skjønner din redsel for å dø. Du dør ikke. Jeg kjenner meg alltid så veldig igjen i dine tankerekker fra da den gang jeg var psykotisk. Men psykotiske personer er ofte redd for mye av det samme, og det er vanlig å være redd for å dø. Jeg trodde selv jeg skulle dø.

Jeg fikk så sterke kroppslige symptomer i tillegg til stemmene, som trykk i hodet og vondt i kroppen. Slikt er veldig skremmende, men ikke farlig.

Har du prøvd Zyprexa Stjernestøv?, det tok knekken på min psykose.

Det er et forferdelig trykk i hodet, jeg tror jeg er syk. Kjenner sterke krefter som presser meg ned, det er forferdelig.

Har hatt zyprexa for noen år siden. Nå tar jeg hva som helst bare dette forsvinner.

stjernestøv
Skrevet

Stjernestøv : pass på deg selv om du så må søke støtte hos noen rundt deg. Føler med deg. Ikke flere tabletter !!!!

Kunne ringt mine foreldre men de forstår ikke dette, min mann kommer hjem i natt. Men de er bare på 2 mg?

Skrevet

Kunne ringt mine foreldre men de forstår ikke dette, min mann kommer hjem i natt. Men de er bare på 2 mg?

kunne det være en mulighet å henvende seg til legevakt - vet sikkert at du er i forverringom dagen .
stjernestøv
Skrevet

kunne det være en mulighet å henvende seg til legevakt - vet sikkert at du er i forverringom dagen .

Men har lest her inne før at legevakten kan ikke gjøre noe med psykisk sykdom, bare jeg kunne ta mer vival. Føler ut som pannen min skal sprekke.

Skrevet

Hvis du kun har tatt 6 mg vival, så gjør det ikke noe om du tar to til.

Du pleier av og til å bli akkurat så redd som dette, du har skrevet om det før. Du pleier også å føle mange ting i kroppen. Alt dette bedrer seg når psyken din blir bedre.

Skrevet

Kan vel ikke være det hvis jeg er klar over det? Men kjenner igjen dette Helvete :(

Jeg er HELT sikker på at du ikke er i ferd med å dø nå. Grunnen til at jeg er så sikker på det, er at du har hatt det akkurat slik før også.  Husker du høsten før du ble utredet siste gang? Da hadde du det sånn ganske mye. Heldigvis kommer det til å gå over igjen, det pleier alltid det hos deg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...