Gå til innhold

Vil ikke dø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men har lest her inne før at legevakten kan ikke gjøre noe med psykisk sykdom, bare jeg kunne ta mer vival. Føler ut som pannen min skal sprekke

Synes ikke det høres farlig ut å ta en til vival nå i kveld. Så får du forhåpentligvis sove.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

35

• frosken

11

• XbellaX

9

• DoleMari

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er HELT sikker på at du ikke er i ferd med å dø nå. Grunnen til at jeg er så sikker på det, er at du har hatt det akkurat slik før også.  Husker du høsten før du ble utredet siste gang? Da hadde du det sånn ganske mye. Heldigvis kommer det til å gå over igjen, det pleier alltid det hos deg:-)

Du er god du :)

Jeg er også sikker på det går helt fint å ta en tabl. til. Bedre det enn å ha det som du har det nå.

stjernestøv
Skrevet

Hvis du kun har tatt 6 mg vival, så gjør det ikke noe om du tar to til.

Du pleier av og til å bli akkurat så redd som dette, du har skrevet om det før. Du pleier også å føle mange ting i kroppen. Alt dette bedrer seg når psyken din blir bedre.

Har tatt to til nå.

Husket ikke så jævlig det var, husker det nå. Føles som om døden skal ta meg, og jeg vil ikke dø. Håper det blir bedre snart, hater meg selv for dette.

stjernestøv
Skrevet

Jeg er HELT sikker på at du ikke er i ferd med å dø nå. Grunnen til at jeg er så sikker på det, er at du har hatt det akkurat slik før også.  Husker du høsten før du ble utredet siste gang? Da hadde du det sånn ganske mye. Heldigvis kommer det til å gå over igjen, det pleier alltid det hos deg:-)

Håper du har rett, kan vel ikke bli verre enn dette. Det går bare ikke. Bør jeg ta seroquel også nå, vil det hjelpe? Kveldsdosen? Tror ikke jeg får sove uansett.

Skrevet

Håper du har rett, kan vel ikke bli verre enn dette. Det går bare ikke. Bør jeg ta seroquel også nå, vil det hjelpe? Kveldsdosen? Tror ikke jeg får sove uansett.

Ja, du skal ta kveldsdosen seroquel nå. Minst 150 mg.

stjernestøv
Skrevet

Synes ikke det høres farlig ut å ta en til vival nå i kveld. Så får du forhåpentligvis sove.

Har tatt to til nå, men blir ikke  trøtt av vival. Denne tilstanden derimot blir jeg helt sløv og ustødig av. Er forbanna på meg selv.

Skrevet

Har tatt to til nå, men blir ikke  trøtt av vival. Denne tilstanden derimot blir jeg helt sløv og ustødig av. Er forbanna på meg selv.

Kan du prøve å legge deg på sofaen og se om du klarer å hvile litt?

stjernestøv
Skrevet

Ja, du skal ta kveldsdosen seroquel nå. Minst 150 mg.

Har tatt 150 mg nå. Men tror ikke jeg blir trøtt, er altfor urolig men håper det hjelper litt.

stjernestøv
Skrevet

Kan du prøve å legge deg på sofaen og se om du klarer å hvile litt?

Ja kan gjøre det.

Skrevet

Ja kan gjøre det.

Prøv å bli liggende i alle fall ti minutter av gangen. Da gir du kroppen en mulighet til å kjenne at du er sliten og trenger hvile. Det kan jo være en stund ennå til du sovner, men forhåpentligvis får du sove i løpet av natten.

Skrevet

Har tatt 150 mg nå. Men tror ikke jeg blir trøtt, er altfor urolig men håper det hjelper litt.

Bra at du har tatt medisinene:-) Da gir du deg selv en bedre mulighet til en rolig natt.

stjernestøv
Skrevet

Prøv å bli liggende i alle fall ti minutter av gangen. Da gir du kroppen en mulighet til å kjenne at du er sliten og trenger hvile. Det kan jo være en stund ennå til du sovner, men forhåpentligvis får du sove i løpet av natten.

Håper jeg får sove iløpet av natten, takler dette dårlig. Men takk for at dere er her.

stjernestøv
Skrevet

Bra at du har tatt medisinene:-) Da gir du deg selv en bedre mulighet til en rolig natt.

Kunne tatt 50 mg til senere kanskje, men så er det den hjertesmellen jeg får.

Skrevet

Kunne tatt 50 mg til senere kanskje, men så er det den hjertesmellen jeg får.

Nå har du jo tatt litt vival samt seroquel, så nå må du kanskje gi deg selv litt tid til å kjenne at medisinene virker. Det er vel ennå ikke gått en time siden du tok medisinene, så jeg synes du skal prøve å slappe av i kroppen og håpe at du snart kan kjenne at du blir litt roligere.

Kanskje lese litt Donald mens du prøver å ligge på sofaen og slappe av?

stjernestøv
Skrevet

Nå har du jo tatt litt vival samt seroquel, så nå må du kanskje gi deg selv litt tid til å kjenne at medisinene virker. Det er vel ennå ikke gått en time siden du tok medisinene, så jeg synes du skal prøve å slappe av i kroppen og håpe at du snart kan kjenne at du blir litt roligere.

Kanskje lese litt Donald mens du prøver å ligge på sofaen og slappe av?

Føler meg litt roligere etter å ha ligget litt, og sønnen min snakket om ting han hadde gjort. Men er full i tanker om demoner og ånder, gruer meg til å legge meg. Kan ligge på sofaen da, kan lese litt i Donald. Kjøpte nye pocket i dag.

Skrevet

Føler meg litt roligere etter å ha ligget litt, og sønnen min snakket om ting han hadde gjort. Men er full i tanker om demoner og ånder, gruer meg til å legge meg. Kan ligge på sofaen da, kan lese litt i Donald. Kjøpte nye pocket i dag.

Prøv et kvarter på sofaen med Donald:-)

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ikke noe kjekt ut å ha det sånn som du har det nå. Jeg håper medisinene virker, og at du får en rolig søvn. God bedring!  :)

Anonymous poster hash: 37d2a...de6

stjernestøv
Skrevet

Prøv et kvarter på sofaen med Donald:-)

Har lest en episode nå, godt for hodet :-)

stjernestøv
Skrevet

Det høres ikke noe kjekt ut å ha det sånn som du har det nå. Jeg håper medisinene virker, og at du får en rolig søvn. God bedring!  :)

Anonymous poster hash: 37d2a...de6

Takk :-)

Tror medisinen virker, håper på litt søvn i natt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...