Gå til innhold

Vil ikke dø

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Jeg sovnet etterhvert, men det ble lyst først. Jeg har gått til innkjøp av en stabel med sengelektyre som jeg kan ha i beredskap på nattbordet fremover. Satser på det er riktig medisin :-)

Det ble lyst her og først, lettere å slappe av da. Godt å ha noe lesestoff på sengen :)

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

35

• frosken

11

• XbellaX

9

• DoleMari

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sovnet du i natt xbellx?

Det gjorde jeg, men sovnet på dagen også. Må jo være at jeg blir trøtt av 60 mg zeldox.

Det er ikke noe rart om du er trøtt på dagtid nå som du er så mye redd - og når du sover såpass dårlig om natten.

stjernestøv
Skrevet

Det er ikke noe rart om du er trøtt på dagtid nå som du er så mye redd - og når du sover såpass dårlig om natten.

Nei er kanskje ikke det, føler meg så utmattet. Tenkte det var zeldoxen, men angst river jo ut kreftene.

Skrevet

Nei er kanskje ikke det, føler meg så utmattet. Tenkte det var zeldoxen, men angst river jo ut kreftene.

Du er litt rask til å tro at det er medisinen som skaper problemer. Ofte er det sykdommen som er hovedårsaken.

stjernestøv
Skrevet

Du er litt rask til å tro at det er medisinen som skaper problemer. Ofte er det sykdommen som er hovedårsaken.

Ja tror sykdommen gjorde meg sliten av å være sosial men en veninne og, bare se på film...forstår ikke hvordan det er mulig å bli så utmattet av det :( Kan jo ikke leve som dette, må jo kunne være sosial.

Skrevet

Ja tror sykdommen gjorde meg sliten av å være sosial men en veninne og, bare se på film...forstår ikke hvordan det er mulig å bli så utmattet av det :( Kan jo ikke leve som dette, må jo kunne være sosial.

Jeg håper du får en ok samtale med legen i morgen. Fortell om hvor redd du har vært om nettene, spør om han har noen ideer til hva som kan være til hjelp for deg.

Du pleier ikke å være så dårlig som du har vært de siste ukene, og jeg håper det ikke er så lenge til du er bedre igjen.

stjernestøv
Skrevet

Jeg håper du får en ok samtale med legen i morgen. Fortell om hvor redd du har vært om nettene, spør om han har noen ideer til hva som kan være til hjelp for deg.

Du pleier ikke å være så dårlig som du har vært de siste ukene, og jeg håper det ikke er så lenge til du er bedre igjen.

Spørs om han har noen ideer, er vel forstoppelsen han er opptatt av men er jo vel og bra det og.

Får håpe dette går over, kan ikke være med frisklibssentralen til høsten hvis jeg er som dette. :mellow:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...