AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 Skrevet 1. august 2014 så sliter jeg med at jeg poster upassende ting på facebook folk tror jeg enda er manisk og syk jeg er ikke det. jeg har bare mistet sosiale evner til å se hva som passer seg på facebook og ikke? hjelp? Anonymous poster hash: 2ed4f...2c2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 Skrevet 1. august 2014 Jeg har ikke noe greie på det å være manisk, men det første som slår meg er at det antakelig hjelper å la være å poste ting på facebook for en periode? Anonymous poster hash: 3a1b0...834 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 Skrevet 1. august 2014 jeg har ikke annet å gjøre. Anonymous poster hash: 2ed4f...2c2 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 så sliter jeg med at jeg poster upassende ting på facebook folk tror jeg enda er manisk og syk jeg er ikke det. jeg har bare mistet sosiale evner til å se hva som passer seg på facebook og ikke? hjelp? Anonymous poster hash: 2ed4f...2c2 Det er en del av manien at en mister sosiale antenner. Kutt ut FB til du er frisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.