Gå til innhold

Skyt de syke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hetsingen fortsetter. Tror dere virkelig man frivillig velger å leve på en "trygdelønn" som ligger langt under det en kunne fått i arbeidslivet. (Selv har jeg gått ned mer enn 60% i inntekt.) Hvorfor kan dere ikke bare skyte alle oss latsabber og snyltere som ikke fungerer i arbeidslivet. Så slipper dere å fø på oss...

DexterMorgan
Skrevet

Og hetsingen fortsetter. Tror dere virkelig man frivillig velger å leve på en "trygdelønn" som ligger langt under det en kunne fått i arbeidslivet. (Selv har jeg gått ned mer enn 60% i inntekt.) Hvorfor kan dere ikke bare skyte alle oss latsabber og snyltere som ikke fungerer i arbeidslivet. Så slipper dere å fø på oss...

Blir nok neste forslag fra FRP tipper jeg ^_^

stjernestøv
Skrevet

Du har et poeng!

AnonymBruker
Skrevet

Blir nok neste forslag fra FRP tipper jeg ^_^

Dette utsagnet er minst like usaklig som det opprinnelige innlegget. Spar dere for dette.

Anonymous poster hash: 68abf...bf0

Skrevet

Dette utsagnet er minst like usaklig som det opprinnelige innlegget. Spar dere for dette.

Like usaklig som innlegg fra anonyme nisser.

AnonymBruker
Skrevet

589px-Troll_Face.png

Anonymous poster hash: 8c05b...480

AnonymBruker
Skrevet

FACEPALM.png

Anonymous poster hash: bc032...a0d
Skrevet

Det er tydeligvis en god del fordommer ute blant folk, om folk som ikke har jobb grunnet sykdommer av varierende grad. Når man til og med på denne siden må bli konfrontert med selvforherligende "bare ta deg sammen" typer.

AnonymBruker
Skrevet

Det er tydeligvis en god del fordommer ute blant folk, om folk som ikke har jobb grunnet sykdommer av varierende grad. Når man til og med på denne siden må bli konfrontert med selvforherligende "bare ta deg sammen" typer.

Hvorfor ikke bare overse? Jeg er selv trygdet pga sykdom og bryr meg døyten om hva andre måtte mene om det. Jeg vet da godt selv hvorfor jeg ikke kan arbeide og behøver derfor ikke stå til svars for noen som måtte mene noe om dette.

Dessuten vil det alltid være fordommer ute å gå. Det er først når disse fordumsfulle menneskene selv får sin tilværelse endret pga sykdom at man kan forvente noen forståelse for det å være syk og med det trygdet. Bare la de synse og holde på. Det spiller da ingen rolle i det store og det hele.

Anonymous poster hash: 89317...343

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare overse? Jeg er selv trygdet pga sykdom og bryr meg døyten om hva andre måtte mene om det. Jeg vet da godt selv hvorfor jeg ikke kan arbeide og behøver derfor ikke stå til svars for noen som måtte mene noe om dette. Dessuten vil det alltid være fordommer ute å gå. Det er først når disse fordumsfulle menneskene selv får sin tilværelse endret pga sykdom at man kan forvente noen forståelse for det å være syk og med det trygdet. Bare la de synse og holde på. Det spiller da ingen rolle i det store og det hele. Anonymous poster hash: 89317...343

Det spiller en rolle den dagen disse fordomsfulle menneskene blir mange nok og får flertall til å fjerne det sikkerhetsnettet vi har her i landet.

Anonymous poster hash: af059...d85

AnonymBruker
Skrevet

Det spiller en rolle den dagen disse fordomsfulle menneskene blir mange nok og får flertall til å fjerne det sikkerhetsnettet vi har her i landet.

Ja se det :) Bekymrer meg ikke nevneverdig over det heller jeg da :) Men velger heller i tiden å sette pris på at vi i dette landet i hvertfall er så heldige ved sykdom/funksjonshemminger o.l at vi får hjelp til tak over hodet og smør på brød. 

Anonymous poster hash: 89317...343

AnonymBruker
Skrevet

Ja se det :) Bekymrer meg ikke nevneverdig over det heller jeg da :) Men velger heller i tiden å sette pris på at vi i dette landet i hvertfall er så heldige ved sykdom/funksjonshemminger o.l at vi får hjelp til tak over hodet og smør på brød.  Anonymous poster hash: 89317...343

Joda, du har nok rett i det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...