gråstein Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Og hetsingen fortsetter. Tror dere virkelig man frivillig velger å leve på en "trygdelønn" som ligger langt under det en kunne fått i arbeidslivet. (Selv har jeg gått ned mer enn 60% i inntekt.) Hvorfor kan dere ikke bare skyte alle oss latsabber og snyltere som ikke fungerer i arbeidslivet. Så slipper dere å fø på oss... 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Og hetsingen fortsetter. Tror dere virkelig man frivillig velger å leve på en "trygdelønn" som ligger langt under det en kunne fått i arbeidslivet. (Selv har jeg gått ned mer enn 60% i inntekt.) Hvorfor kan dere ikke bare skyte alle oss latsabber og snyltere som ikke fungerer i arbeidslivet. Så slipper dere å fø på oss... Blir nok neste forslag fra FRP tipper jeg 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Og hetsingen fortsetter. Tror dere virkelig man frivillig velger å leve på en "trygdelønn" som ligger langt under det en kunne fått i arbeidslivet. (Selv har jeg gått ned mer enn 60% i inntekt.) Hvorfor kan dere ikke bare skyte alle oss latsabber og snyltere som ikke fungerer i arbeidslivet. Så slipper dere å fø på oss... Du har et poeng! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Blir nok neste forslag fra FRP tipper jeg Dette utsagnet er minst like usaklig som det opprinnelige innlegget. Spar dere for dette. Anonymous poster hash: 68abf...bf0 0 Siter
fløtepus Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Dette utsagnet er minst like usaklig som det opprinnelige innlegget. Spar dere for dette. Anonymous poster hash: 68abf...bf0 Like usaklig som innlegg fra anonyme nisser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Dette utsagnet er minst like usaklig som det opprinnelige innlegget. Spar dere for dette. Anonymous poster hash: 68abf...bf0 Anonymous poster hash: 8c05b...480 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Anonymous poster hash: bc032...a0d 0 Siter
Inner self Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Det er tydeligvis en god del fordommer ute blant folk, om folk som ikke har jobb grunnet sykdommer av varierende grad. Når man til og med på denne siden må bli konfrontert med selvforherligende "bare ta deg sammen" typer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Det er tydeligvis en god del fordommer ute blant folk, om folk som ikke har jobb grunnet sykdommer av varierende grad. Når man til og med på denne siden må bli konfrontert med selvforherligende "bare ta deg sammen" typer. Hvorfor ikke bare overse? Jeg er selv trygdet pga sykdom og bryr meg døyten om hva andre måtte mene om det. Jeg vet da godt selv hvorfor jeg ikke kan arbeide og behøver derfor ikke stå til svars for noen som måtte mene noe om dette. Dessuten vil det alltid være fordommer ute å gå. Det er først når disse fordumsfulle menneskene selv får sin tilværelse endret pga sykdom at man kan forvente noen forståelse for det å være syk og med det trygdet. Bare la de synse og holde på. Det spiller da ingen rolle i det store og det hele. Anonymous poster hash: 89317...343 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Hvorfor ikke bare overse? Jeg er selv trygdet pga sykdom og bryr meg døyten om hva andre måtte mene om det. Jeg vet da godt selv hvorfor jeg ikke kan arbeide og behøver derfor ikke stå til svars for noen som måtte mene noe om dette. Dessuten vil det alltid være fordommer ute å gå. Det er først når disse fordumsfulle menneskene selv får sin tilværelse endret pga sykdom at man kan forvente noen forståelse for det å være syk og med det trygdet. Bare la de synse og holde på. Det spiller da ingen rolle i det store og det hele. Anonymous poster hash: 89317...343 Det spiller en rolle den dagen disse fordomsfulle menneskene blir mange nok og får flertall til å fjerne det sikkerhetsnettet vi har her i landet.Anonymous poster hash: af059...d85 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Det spiller en rolle den dagen disse fordomsfulle menneskene blir mange nok og får flertall til å fjerne det sikkerhetsnettet vi har her i landet.Anonymous poster hash: af059...d85 Ja se det Bekymrer meg ikke nevneverdig over det heller jeg da Men velger heller i tiden å sette pris på at vi i dette landet i hvertfall er så heldige ved sykdom/funksjonshemminger o.l at vi får hjelp til tak over hodet og smør på brød. Anonymous poster hash: 89317...343 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Ja se det Bekymrer meg ikke nevneverdig over det heller jeg da Men velger heller i tiden å sette pris på at vi i dette landet i hvertfall er så heldige ved sykdom/funksjonshemminger o.l at vi får hjelp til tak over hodet og smør på brød. Anonymous poster hash: 89317...343 Joda, du har nok rett i det.Anonymous poster hash: af059...d85 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.