Gå til innhold

Handlingslamma

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har minst 20 tanker i hodet om hva jeg skal gjøre, men får ingenting gjort. Veldig typisk meg.

- Rydde klesskap

- Trene etter treningsvideo

- Gå tur

- Bake brød

- Lese avisa fra i går ( det tar tid å lese, fordi alt skal leses)

Motivasjonen er den en liten stund, men så kommer masse flere ting jeg skulle gjort, og jeg legger meg på sofaen isteden og blir mer oppgitt over meg selv!

Når jeg først kommer igang med noe gir jeg meg ikke og det fører det at mye mer blir gjort og blir fornøyd. Men sliter altså med å komme igang!! Gang på gang!

Tips?

Anonymous poster hash: 53b9f...620
Skrevet

Har minst 20 tanker i hodet om hva jeg skal gjøre, men får ingenting gjort. Veldig typisk meg.

- Rydde klesskap

- Trene etter treningsvideo

- Gå tur

- Bake brød

- Lese avisa fra i går ( det tar tid å lese, fordi alt skal leses)

Motivasjonen er den en liten stund, men så kommer masse flere ting jeg skulle gjort, og jeg legger meg på sofaen isteden og blir mer oppgitt over meg selv!

Når jeg først kommer igang med noe gir jeg meg ikke og det fører det at mye mer blir gjort og blir fornøyd. Men sliter altså med å komme igang!! Gang på gang!

Tips?

Skriv liste over det som skal gjøres, og begynn fra toppen, én ting av gangen.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er bare så veldig nøye når jeg begynner og kan da holde på resten av dagen. Har problemer med å kaste klær og blir stitende og vurdere frem og tilbake, og er like langt med lite plass.

Til mer samboer gjør til mindre får jeg gjort. Skulle jo tro man fikk motivasjon når andre driver på rundt en, men jeg blir mer passiv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klare å komme igang, yeah! Da går det av seg selv.

Skrevet

Jeg får også snev av det der når jeg har veldig mye jeg egentlig bør gjøre. Jeg har funnet løsningen for å komme i gang. Jeg lager lister som ser sånn ut:

1. En ting jeg MÅ gjøre.

Punkt 2- 5 finnes ikke og føres bare på hvis jeg er superflink og gjør mer enn jeg må. Jeg er ofte overraskende flink når jeg bare kommer i gang, og jeg kommer lettere i gang når listen ikke for lang.  ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får også snev av det der når jeg har veldig mye jeg egentlig bør gjøre. Jeg har funnet løsningen for å komme i gang. Jeg lager lister som ser sånn ut:

1. En ting jeg MÅ gjøre.

Punkt 2- 5 finnes ikke og føres bare på hvis jeg er superflink og gjør mer enn jeg må. Jeg er ofte overraskende flink når jeg bare kommer i gang, og jeg kommer lettere i gang når listen ikke for lang.   ;)

:) Det var lurt! Det skal jeg huske på. Om jeg så bra får gjort EN ting, så kommer resten lettere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...