Gå til innhold

Hva er du god på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og mimrer og kom til å tenke på: hva er mitt talent?

Jo, jeg var lynrask i friidrett ( best på skolen, faktisk) i løping. Jeg var veldig musikalsk og tror jeg er det fortsatt. God til å danse.

Nå skryter jeg vel?

Hvordan kan jeg bruk noe av dette nå? Jeg vil finne tilbake til meg selv:)

Har du noen talenter du føler er ubrukt?

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DoleMari

23

• Madelenemie

14

• mariaflyfly

6

• Nicklusheletida

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert en del godt skjulte :)

Anonymous poster hash: 91288...c19
Skrevet

Sikkert en del godt skjulte :)

Anonymous poster hash: 91288...c19

Hehe;)  Egentlig var tråden kanskje litt teit.. angret litt etterpå, 

Skrevet (endret)

Min psykolog nr 1 sa- skriv opp til neste gang ti ting du synes du er god på:) jeg ser flere jeg... Akk og ved- gjorde ikke " leksa" mi, ble så flaut m slik selvtilliitstrening :( men tror ikke det skader å tenke over ressursene sine og hvordan du forvalter dem.. Hva kan du tenke deg for slags yrke el arbeid/ virke hvor du kunne blomstre m dette da Maria Magdalena? Et barn har 100 språk men frarøves 99 av dem. Når jeg var barn hadde jeg hovedrollen i alle skuespill på barneskolen ( sammen m bror).. Fikk høre jeg måtte bli skuespiller.. Startet selvsagt å drømme.. Skuespillingen ble gradvis lagt brakk på ungdomsskole og videregående når selvtillit sviktet. Trodde likevel innerst inne jeg kunne finne tilbake til dette, startet derfor på dramalinje på folkehøyskole. Ble skrekkslagen av angst og beven . Fikk meg en venn , men alt det andre var skummelt. Både innholdet i timene og alt det sosiale . Sluttet etter en uke.:( nå er skuespilleri trolig et tapt språk, men når jeg har fungert i jobb tar jeg det frem i samspill m barna.

Endret av En namnlaus
Skrevet

Hehe;) Egentlig var tråden kanskje litt teit.. angret litt etterpå,

synes ikke den er teit!
Skrevet

Hei!

Jeg er hardtarbeidende, tåler krig og jordskjelv, og er flink til å systematisere er grundig.

Gir ikke opp.

Skrevet

Så morsomt at du skriver det:) Skuespill var også noe jeg drev litt med på skolen. Vi imiterte to lærere, hehe.. og tok nok noen gode poeng, for den ble vist i flere år etterpå. Enda så sjenert jeg var!!!!

Det var skuespiller du skulle blitt, sa en venninne av meg for ikke lenge siden, faktisk :)

Men altformye prestasjonsangst!!

Jeg gikk idrettslinje på folkehøyskole. Men var nok ikke noe stortalent der:) Likte bare å løpe korte distanser og ikke jogge langt.

Så gøy det du skriver med barn. Du er sikkert kjempeflink med barn:) Det er moro å være kreativ med barn. Jeg liker godt å lese bøker for mine tantebarn. Da lever jeg meg helt inn i det og jeg tror jeg har det mer koselig enn dem. Vi ler masse! Det er noe jeg tenker på som gode stunder det.

Og så har jeg veldig lyst å jobbe med dyr! Elsker hunder ( og liker bedre og bedre katter;) Vokst opp med hund:)

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg sitter og mimrer og kom til å tenke på: hva er mitt talent?

Jo, jeg var lynrask i friidrett ( best på skolen, faktisk) i løping. Jeg var veldig musikalsk og tror jeg er det fortsatt. God til å danse.

Nå skryter jeg vel?

Hvordan kan jeg bruk noe av dette nå? Jeg vil finne tilbake til meg selv:)

Har du noen talenter du føler er ubrukt?

Litt det samme som deg. Jeg var rask i løping. Den raskeste jenta i klassen på 60 m. Flink i lengde og høyde og jeg vant de fleste skirenn.Men noe talent har jeg aldri vært. Jeg prøvde ikke heller da :-) I dag er jeg ikke flink til noe spesielt. Et gjennomsnittsmenneske, men lever godt med det.  Noen mener jeg er en litt flink fotograf :-)

Skrevet

Så morsomt at du skriver det:) Skuespill var også noe jeg drev litt med på skolen. Vi imiterte to lærere, hehe.. og tok nok noen gode poeng, for den ble vist i flere år etterpå. Enda så sjenert jeg var!!!!

Det var skuespiller du skulle blitt, sa en venninne av meg for ikke lenge siden, faktisk :)

Men altformye prestasjonsangst!!

Jeg gikk idrettslinje på folkehøyskole. Men var nok ikke noe stortalent der:) Likte bare å løpe korte distanser og ikke jogge langt.

Så gøy det du skriver med barn. Du er sikkert kjempeflink med barn:) Det er moro å være kreativ med barn. Jeg liker godt å lese bøker for mine tantebarn. Da lever jeg meg helt inn i det og jeg tror jeg har det mer koselig enn dem. Vi ler masse! Det er noe jeg tenker på som gode stunder det.

Og så har jeg veldig lyst å jobbe med dyr! Elsker hunder ( og liker bedre og bedre katter;) Vokst opp med hund:)

Hei!

Jeg prøvde meg på skuespill da jeg var 13 år og og måtte spille noe, jeg spilte mine fulle foreldre og instruktøren skjønte ikke hva jeg drev med, spurte om mye rart og jeg svarte hva jeg prøvde, det var ikke ok, og mitt siste skuespillerforsøk.

:-D

Skuespiller er noe jeg ikke liker/mestrer.

Skrevet

Hei!

Jeg prøvde meg på skuespill da jeg var 13 år og og måtte spille noe, jeg spilte mine fulle foreldre og instruktøren skjønte ikke hva jeg drev med, spurte om mye rart og jeg svarte hva jeg prøvde, det var ikke ok, og mitt siste skuespillerforsøk.

:-D

Skuespiller er noe jeg ikke liker/mestrer.

Hehehehe... og jeg husker vi hadde skuespill og da satt vi vet et kjøkkenbord og spilte sure foreldre som krangla... måtte vel ha vært mitt forslag det da;)

Skrevet

Litt det samme som deg. Jeg var rask i løping. Den raskeste jenta i klassen på 60 m. Flink i lengde og høyde og jeg vant de fleste skirenn.Men noe talent har jeg aldri vært. Jeg prøvde ikke heller da :-) I dag er jeg ikke flink til noe spesielt. Et gjennomsnittsmenneske, men lever godt med det.  Noen mener jeg er en litt flink fotograf :-)

Hei!

Jeg løp 60 m på 8 blank:-) og hadde rekord en stund, men ingen venner:-( ikke en eneste!

Skrevet

Hehehehe... og jeg husker vi hadde skuespill og da satt vi vet et kjøkkenbord og spilte sure foreldre som krangla... måtte vel ha vært mitt forslag det da;)

:-)

Skrevet

Jeg er en jævel på logistikk og organisering / planlegging. Og til å lage italiensk pizza og kanelboller. :)

Skrevet

Litt det samme som deg. Jeg var rask i løping. Den raskeste jenta i klassen på 60 m. Flink i lengde og høyde og jeg vant de fleste skirenn.Men noe talent har jeg aldri vært. Jeg prøvde ikke heller da :-) I dag er jeg ikke flink til noe spesielt. Et gjennomsnittsmenneske, men lever godt med det.  Noen mener jeg er en litt flink fotograf :

Så bra:) Foto kunne jeg tenke meg å lære mer om!

Du hadde velt talent, siden du slapp å jobbe for det. Jeg gadd aldri jobbe for noe, måtte få det til med en gang.

Skrevet

Hei!

Jeg løp 60 m på 8 blank:-) og hadde rekord en stund, men ingen venner:-( ikke en eneste!

Oj! Det var raskt!

Skrevet

Jeg er en jævel på logistikk og organisering / planlegging. Og til å lage italiensk pizza og kanelboller. :)

Jeg liker veldig godt å være sammen med folk som er gode på det, fordi jeg er ikke noe god på det selv. Skulle ønsker jeg var bedre på planlegging og organisering.

Kanelboller er jeg ganske god på jeg også:)

Nicklusheletida
Skrevet

Hei!

Trist at du ikke hadde venner :-( Mener du har skrevet at du hadde ei god venninne i barndommen? Jeg husker ikke hva jeg løp på. Husker bare at jeg var raskest hver gang. Kom nok av at jeg hadde (og har) lange tynne bein. Husker at jeg var god i kanonball også og at de andre synes det var frustrende at det var umulig å treffe meg ;-) 

Mye skryt her nå. Disse "talentene" har jeg ikke hatt bruk for i livet mitt  ;) Skulle heller ønske jeg hadde noen talenter som var nyttige  :)

Skrevet

Hei!

Jeg er hardtarbeidende, tåler krig og jordskjelv, og er flink til å systematisere er grundig.

Gir ikke opp.

....og morsom:)

Nicklusheletida
Skrevet

Så bra:) Foto kunne jeg tenke meg å lære mer om!

Du hadde velt talent, siden du slapp å jobbe for det. Jeg gadd aldri jobbe for noe, måtte få det til med en gang.

Jeg hadde vel den rette fysikken, men jeg trente litt i lysløypa for det var viktig for meg i vinne i skirenn. Men altså, dette er ikke så mye å skryte av da det var få som var med ;-) Det var ingen store mesterskap jeg var med på akkurat :-)

Skrevet

Trist at du ikke hadde venner :-( Mener du har skrevet at du hadde ei god venninne i barndommen? Jeg husker ikke hva jeg løp på. Husker bare at jeg var raskest hver gang. Kom nok av at jeg hadde (og har) lange tynne bein. Husker at jeg var god i kanonball også og at de andre synes det var frustrende at det var umulig å treffe meg ;-) 

Mye skryt her nå. Disse "talentene" har jeg ikke hatt bruk for i livet mitt  ;) Skulle heller ønske jeg hadde noen talenter som var nyttige  :)

Hei!

Har en barndomsvenn:-) vi enda venner:-) men gikk ikke i min klasse.

Passet mye på meg, og vi går av og til ut og spiser:-) hun har introdusert meg for hennes andre venner, men jeg syns det er slitsomt. De er ok, men jeg takker nei.

Jeg var lavest i klassen :-) og livredd kanonball:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...