Gå til innhold

Hva er du god på?

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DoleMari

23

• Madelenemie

14

• mariaflyfly

6

• Nicklusheletida

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

DexterMorgan
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg løp 60 m på 8 blank:-) og hadde rekord en stund, men ingen venner:-( ikke en eneste!

Det er ekstremt raskt :o

selv hun norske sprinteren Okparaebo har kun klart 7,2s på sitt beste i følge wikipedia

Endret av DexterMorgan
Skrevet

Jeg er en jævel på logistikk og organisering / planlegging. Og til å lage italiensk pizza og kanelboller. :)

Hei!

Da er det jo jæveler her:-D

Skrevet

Hei!

Ja jeg var et ensomt løpetalent:-)

Løp og løp og løp, men alltid helt alene!

Skrevet

Hei!

Ja jeg var et ensomt løpetalent:-)

Løp og løp og løp, men alltid helt alene!

Du og Forrest Gump :)

Skrevet

Hihihi.. skulle til å skrive det samme. Run Forest, run!

Skrevet

Hei!

Løp han?

Skrevet

Har en veldig god hukommelse. Kanskje ikke alltid like bra ;)

Gjest Gargamel
Skrevet

selv hun norske sprinteren Okparaebo har kun klart 7,2s på sitt beste i følge wikipedia

8.0 t er veldig, veldig raskt, men troverdig for en med talent som trener. Den kjappeste gutten i min klasse i vgs på 7.6. Han var aktiv i friidrett. Det er lang vei fra 7.6 til 7.2.

Min rekord er 8.7 forresten, men jeg var definitivt ikke et talent, og har aldri trent på sprint eller annen løping.

Skrevet

Hei!

Løp han?

har du ikke sett den filmen ??? Jeg anbefaler deg jeg den på det varmeste . Sååå fin og sterk om annerledeshet :)
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Vil bare si takk for at du startet denne tråden :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hehe;)  Egentlig var tråden kanskje litt teit.. angret litt etterpå, 

Tråden er ikke teit, men jeg satt og tenkte grundig igjennom spm og kom frem til at i og med at jeg ikke kom på noe, så "trøstet" jeg meg med at jeg sikkert har noen godt skjulte ;) Det er mye som er uprøvd i mitt liv og da kan jeg ikke utelukke at jeg har et stort talent som foreløpig ikke har sett dagens lys :)

Anonymous poster hash: 91288...c19

Skrevet

Jeg sitter og mimrer og kom til å tenke på: hva er mitt talent?

Jo, jeg var lynrask i friidrett ( best på skolen, faktisk) i løping. Jeg var veldig musikalsk og tror jeg er det fortsatt. God til å danse.

Nå skryter jeg vel?

Hvordan kan jeg bruk noe av dette nå? Jeg vil finne tilbake til meg selv:)

Har du noen talenter du føler er ubrukt?

Løp, dans og ta opp musikken igjen. Det er vel bare å gjøre det? :)

Jeg bruker mine talenter i det daglige. Kreativitet, fantasi, kunstneriske evner, den type ting. Hvis man kan kalle det å se humoristisk på tilværelsen et talent er jeg rå på det også. Jeg kan ikke komme på noen ubrukte talenter.

Skrevet

I dag er jeg ikke flink til noe spesielt. 

Med tanke på din akkurat overståtte ferie, mener jeg at "tålmodig" og "grei" er to egenskaper du kan skryte på deg å sitte inne med. :)

Skrevet

har du ikke sett den filmen ??? Jeg anbefaler deg jeg den på det varmeste . Sååå fin og sterk om annerledeshet :)

Hei

Nei har ikke det, da skal jeg se den :-)

Sett Adam og My name is Khan, likte, men misliker filmer hvor jeg får høre jeg skal se meg selv.

Jeg så Broen, likte, men da det ble mer en komiserie for min mann, fordi han så meg:-( orket jeg ikke mer, jeg tenkte krim, krim liker jeg, men ikke serier med opplagt aspergerproblemagikk. Det blir som med big bang theory, vil jeg ha underholdning ser jeg noe helt annet enn opplysningsfilmer.

Skrevet

8.0 t er veldig, veldig raskt, men troverdig for en med talent som trener. Den kjappeste gutten i min klasse i vgs på 7.6. Han var aktiv i friidrett. Det er lang vei fra 7.6 til 7.2.

Jeg påstår absolutt ikke at Madelenemie eller noen andre tar feil, jeg vil bare minne om at ikke alle 60-metre i skolegårder eller på skoleidrettsbaner trenger å være helt nøyaktig oppmålt.

På min skole var det helt standard at de som ikke klarte merkekravet på 60 m på idrettsbanen, klarte det i utegymtimen i skolegården.  Det tror jeg hadde både med underlaget og lengden å gjøre. 

På baner som brukes til friidrett, er det nok riktig.  Men det løpes mange 60-metre utenom disse...

Skrevet

Han løp :)

Han løp :)

Hei!

Ok, jeg skal se den nå til uken, også fortelle namlaus det.

Skrevet

Vil bare si takk for at du startet denne tråden :-)

Så koselig å høre:)

Skrevet

Er ikke god på noen ting. Absolutt ingen ting. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...