Gå til innhold

Hva er du god på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg påstår absolutt ikke at Madelenemie eller noen andre tar feil, jeg vil bare minne om at ikke alle 60-metre i skolegårder eller på skoleidrettsbaner trenger å være helt nøyaktig oppmålt.

På min skole var det helt standard at de som ikke klarte merkekravet på 60 m på idrettsbanen, klarte det i utegymtimen i skolegården.  Det tror jeg hadde både med underlaget og lengden å gjøre. 

På baner som brukes til friidrett, er det nok riktig.  Men det løpes mange 60-metre utenom disse...

Hei!

Jeg gikk på BUL og OI, jeg var et løpetalent, helt til jeg som 13 åring måtte trene med store gutter på 16/17 år, da ble jeg redd, for de dyttet meg i oppvarming med basketball. Jeg trente ett år så klarte jeg ikke mer, det var ikke lenger løpe alene og være glad, men bli banket opp og jeg som var sååå redd for baller og ikke høyere enn ca 1.56

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DoleMari

23

• Madelenemie

14

• mariaflyfly

6

• Nicklusheletida

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hei

Nei har ikke det, da skal jeg se den :-)

Sett Adam og My name is Khan, likte, men misliker filmer hvor jeg får høre jeg skal se meg selv.

Jeg så Broen, likte, men da det ble mer en komiserie for min mann, fordi han så meg:-( orket jeg ikke mer, jeg tenkte krim, krim liker jeg, men ikke serier med opplagt aspergerproblemagikk. Det blir som med big bang theory, vil jeg ha underholdning ser jeg noe helt annet enn opplysningsfilmer.

forrest gump handler om så mye mer enn det å være annerledes synes jeg.. den handler om livet og dets tilfeldigheter , om vennskap , samhørighet og ulike skjebner . Mye god musikk også. Min ultimate yndllingsfilm utenom Dagen er din.
Skrevet

Er ikke god på noen ting. Absolutt ingen ting.

Den som tror en er en gråstein og ikke flink på noe, har mer på lur enn de fleste :-)

Jeg var en fremmed andunge, annerledes og med helt andre dimensjoner, etter noen års terapi, og da min psykiater sa, " men du er jo en svane" smilte jeg og tenkte" mm det er jeg" jeg lukket øynene og kjente på mine egne rammer, " føle seg som en svane fordi kjenner meg bare helt på plass, det er så fint"

Jeg vet at komme så langt det hadde ikke jeg greid sånn helt alene.

Skrevet

forrest gump handler om så mye mer enn det å være annerledes synes jeg.. den handler om livet og dets tilfeldigheter , om vennskap , samhørighet og ulike skjebner . Mye god musikk også. Min ultimate yndllingsfilm utenom Dagen er din.

Hei!

Fint liker ikke sånne opplysende autistfilmer, må være noe mer.

Skal se den og fortelle deg:-)

Skrevet

Hei!

Gjør det :) en berikelse !!!
Skrevet

Har en veldig god hukommelse. Kanskje ikke alltid like bra ;)

Det har jeg også på endel ting. Da lærer du sikkert fort!

stjernestøv
Skrevet

har du ikke sett den filmen ??? Jeg anbefaler deg jeg den på det varmeste . Sååå fin og sterk om annerledeshet :)

En av de beste jeg har sett :)

Nicklusheletida
Skrevet

Med tanke på din akkurat overståtte ferie, mener jeg at "tålmodig" og "grei" er to egenskaper du kan skryte på deg å sitte inne med. :)

He he, jo takk for det, men kjæresten min gjør det enkelt for meg :-) Han er min x rake motsetning. Så moden , voksen og snill :-) Rett og slett en stødig og skikkelig mann på alle måter.  :wub:

Jeg vet forelskelse kan gjøre blind, men jeg mener at jeg ikke er blind nå. Mer og mer forelsket ja, men det er ikke bare utseendet (som jeg synes er flott). Det er også hans flotte egenskaper som er årsak til dette. Jeg tror jeg er voksen nok til å se dem og sette pris på dem :-) Ganske sikker på at jeg bruker fornuften også :-)

Jeg var tålmodig i mitt forrige 23 år lange forhold. Spesielt de siste 9-10 år, men jeg ante jo ikke da at jeg skulle få det så bra med en annen. Hadde jeg visst det, hadde jeg nok brutt ut noen år tidligere.

Skrevet

Tråden er ikke teit, men jeg satt og tenkte grundig igjennom spm og kom frem til at i og med at jeg ikke kom på noe, så "trøstet" jeg meg med at jeg sikkert har noen godt skjulte ;) Det er mye som er uprøvd i mitt liv og da kan jeg ikke utelukke at jeg har et stort talent som foreløpig ikke har sett dagens lys :)

Anonymous poster hash: 91288...c19

:) Netopp!

Skrevet

He he, jo takk for det, men kjæresten min gjør det enkelt for meg :-) Han er min x rake motsetning. Så moden , voksen og snill :-) Rett og slett en stødig og skikkelig mann på alle måter.  :wub:

Jeg vet forelskelse kan gjøre blind, men jeg mener at jeg ikke er blind nå. Mer og mer forelsket ja, men det er ikke bare utseendet (som jeg synes er flott). Det er også hans flotte egenskaper som er årsak til dette. Jeg tror jeg er voksen nok til å se dem og sette pris på dem :-) Ganske sikker på at jeg bruker fornuften også :-)

Jeg var tålmodig i mitt forrige 23 år lange forhold. Spesielt de siste 9-10 år, men jeg ante jo ikke da at jeg skulle få det så bra med en annen. Hadde jeg visst det, hadde jeg nok brutt ut noen år tidligere.

Fint å høre at det har det så bra. :)

Skrevet

Er ikke god på noen ting. Absolutt ingen ting. 

Det er du helt sikkert. Men det er ikke alltid man føler det sånn. Det vet jeg alt om.

Skrevet

Jeg synes denne tråden var et god initiativ, og fikk også meg til å gruble litt. Jeg vet ikke om det er et talent, noe å være god på, men jeg er ganske engasjert og kan bli helt oppslukt i nye tema.

Jeg er også god til å la tankene fly med maling av bilder (selv om jeg er fryktelig dårlig til å male, men akkurat der føler ikke jeg det gjør noe :)). Jeg tok også en aktiv avgjørelse i kveld, og er litt stolt av meg selv. Så ørlite handlekraftig er jeg også av og til.

Nicklusheletida
Skrevet

Fint å høre at det har det så bra. :)

Takk for det :-) Livet går opp og ned for de fleste. Har vært en del nedturer de siste årene, men jammen har jeg hatt en skikkelig opptur nå. Har vært heldig. Og det beste er at han synes han har vært heldig også, så håper det fortsetter slik :-)

Skrevet

Jeg synes denne tråden var et god initiativ, og fikk også meg til å gruble litt. Jeg vet ikke om det er et talent, noe å være god på, men jeg er ganske engasjert og kan bli helt oppslukt i nye tema.

Jeg er også god til å la tankene fly med maling av bilder (selv om jeg er fryktelig dårlig til å male, men akkurat der føler ikke jeg det gjør noe :)). Jeg tok også en aktiv avgjørelse i kveld, og er litt stolt av meg selv. Så ørlite handlekraftig er jeg også av og til.

Det er så viktig å være stolt av seg selv for fremskritt og avgjørelser. Det bygger meg selv opp, om du skjønner:)

AnonymBruker
Skrevet

Hva jeg er god på?

Vanligvis er jeg god å prate for meg, folk forstår hva jeg mener når jeg uttalerer meg om ting (til hverdags, vanskeligere på nett)

Jeg er veldig kunnskapssøkende - interessert i å vite noe om de tingene jeg sliter med.

Jeg liker male på porselen, disneyfigurer ol.

Jeg er ekspert på å samle på ting(det er egentlig veldig negativt da, men jeg er god på det)

Anonymous poster hash: 03721...7bf
Gjest Gargamel
Skrevet

Hei!

Han er ikke autist tror jeg, men mildt tilbakestående. Det er uansett ikke ment å være enopplysende film om tilbakestående folk.

Skrevet

Det er så viktig å være stolt av seg selv for fremskritt og avgjørelser. Det bygger meg selv opp, om du skjønner:)

Ja, føler spesielt det er viktig å være positiv til at en har tatt en avgjørelse, uavhengig av om en tror den fører til fremskritt. Det er ikke stor sannsynlighet for at min avgjørelse fører til et fremskritt, men i og med at jeg grubler så fælt og synes det er vanskelig å ta en avgjørelse, må vel bare det også være litt positivt. Tenker jeg akkurat nå i alle fall ;) Og det er litt din tråds fortjeneste ;)

Skrevet

Ja, føler spesielt det er viktig å være positiv til at en har tatt en avgjørelse, uavhengig av om en tror den fører til fremskritt. Det er ikke stor sannsynlighet for at min avgjørelse fører til et fremskritt, men i og med at jeg grubler så fælt og synes det er vanskelig å ta en avgjørelse, må vel bare det også være litt positivt. Tenker jeg akkurat nå i alle fall ;) Og det er litt din tråds fortjeneste ;)

:) Det gir meg like mye tilbake også:) Jeg sliter også med avgjørelser og blir så fornøyd med meg selv når jeg har klart enten det, eller å løse en vanskelig situasjon!

Skrevet

Jeg er flink til å skrive, jeg forholder meg rolig når andre stormer emosjonelt og jeg er veldig flink til å verdsette det jeg har. I tillegg er jeg flink akademisk og lærer særdeles fort, og noen ganger ser jeg sammenhenger andre ikke ser, fordi jeg tenker litt annerledes.

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke noe talent akkurat, mer trening, men jeg tror jeg er litt flink til å gjøre ting alene. Gå på kafe, restaurant, kino, ferietur osv. uten å føle at det er veldig ensomt eller rart. Jeg hører mange si at det hadde de ikke gjort, så det er kanskje noe å være litt stolt av. 

Anonymous poster hash: d7a92...319

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...