Gå til innhold

Hva er du god på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nok ikke noe talent akkurat, mer trening, men jeg tror jeg er litt flink til å gjøre ting alene. Gå på kafe, restaurant, kino, ferietur osv. uten å føle at det er veldig ensomt eller rart. Jeg hører mange si at det hadde de ikke gjort, så det er kanskje noe å være litt stolt av. 

Anonymous poster hash: d7a92...319

Det tenker jeg mye på om dagen, det å gjøre ting alene. Jeg liker å gjøre mye alene, men f.eks. å reise alene tør jeg ikke. Og det begrenses jo endel. Jeg kunne tenke meg å reise på en avslapningferie helt alene.. Det er klart det er noe å være stolt av. Hva gjør du når du er på ferie alene?

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DoleMari

23

• Madelenemie

14

• mariaflyfly

6

• Nicklusheletida

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er flink til å skrive, jeg forholder meg rolig når andre stormer emosjonelt og jeg er veldig flink til å verdsette det jeg har. I tillegg er jeg flink akademisk og lærer særdeles fort, og noen ganger ser jeg sammenhenger andre ikke ser, fordi jeg tenker litt annerledes

Mange bra egenskaper. Jeg også verdsetter det jeg har, prøver å finne glede i små ting hver dag, selv om jeg alltid klarer det.

AnonymBruker
Skrevet

Det tenker jeg mye på om dagen, det å gjøre ting alene. Jeg liker å gjøre mye alene, men f.eks. å reise alene tør jeg ikke. Og det begrenses jo endel. Jeg kunne tenke meg å reise på en avslapningferie helt alene.. Det er klart det er noe å være stolt av. Hva gjør du når du er på ferie alene?

Går på botaniske hager, museer og andre ting verdt å se, shopper litt, spiser (blir ikke noen sånne dyre fancy måltider på fine restauranter da, akkurat det ville jeg nok følt ubehagelig) osv. På hytta leser jeg en del, hører på radio, går turer og slike ting. Jeg tror jeg gjør sånne ting som jeg ville gjort hvis jeg hadde med meg noen, men jeg får jo bestemme alt selv. :) 

Skrevet

Hva jeg er god på?

Vanligvis er jeg god å prate for meg, folk forstår hva jeg mener når jeg uttalerer meg om ting (til hverdags, vanskeligere på nett)

Jeg er veldig kunnskapssøkende - interessert i å vite noe om de tingene jeg sliter med.

Jeg liker male på porselen, disneyfigurer ol.

Jeg er ekspert på å samle på ting(det er egentlig veldig negativt da, men jeg er god på det)

Anonymous poster hash: 03721...7bf

Det spørs hva man samler på :)

Skrevet

Går på botaniske hager, museer og andre ting verdt å se, shopper litt, spiser (blir ikke noen sånne dyre fancy måltider på fine restauranter da, akkurat det ville jeg nok følt ubehagelig) osv. På hytta leser jeg en del, hører på radio, går turer og slike ting. Jeg tror jeg gjør sånne ting som jeg ville gjort hvis jeg hadde med meg noen, men jeg får jo bestemme alt selv. :)

Det du beskriver her er min drømmeferie. :) Men jeg hadde nok lagt inn noen fancy restauranter også. ;)

Skrevet

Jeg føler meg bra nok på jobb. Jeg vet også at sjefer, kollegaer og kunder setter stor pris på meg og det jeg gjør.

Det er også det eneste jeg er god på.

Skrevet

Jeg føler meg bra nok på jobb. Jeg vet også at sjefer, kollegaer og kunder setter stor pris på meg og det jeg gjør.

Tull på deg. Du har gjort en god jobb i forhold til deg sjøl og er god til å ta tilbakemeldinger. :)

Skrevet

Høres herlig ut :) Inspirasjon det her. Drømmer om hytte ved sjøen,men også koselig med hytte hvor som helst. Liker stillheten og naturen. Da slår jeg meg til ro.

Skrevet

Tull på deg. Du har gjort en god jobb i forhold til deg sjøl og er god til å ta tilbakemeldinger. :)

Tusen takk, flyfly :) setter kjempestor pris på det :)

Skrevet

Du er flink. Det har jo også med yrkesstolthet å gjøre:)

Nicklusheletida
Skrevet

Tusen takk, flyfly :) setter kjempestor pris på det :)

Du har vist fremgang her på forumet i det siste. Jeg synes nok ikke du var så flink til å ta tilbakemeldinger tidligere, men det er en annen hww jeg ser nå :-) Du har mer selvkontroll og spør ikke så mye lenger. Synes du kan være stolt av dette.

Skrevet

Du har vist fremgang her på forumet i det siste. Jeg synes nok ikke du var så flink til å ta tilbakemeldinger tidligere, men det er en annen hww jeg ser nå :-) Du har mer selvkontroll og spør ikke så mye lenger. Synes du kan være stolt av dette.

Takk skal du ha du også, Nicklus :-)

Gjest denvakreblomsten
Skrevet

Spille piano, komponere og ta naturbilder

Skrevet

Hekler som en tulling , skriver ok når ånden er over meg, har bevart det lekende i meg...Prøver å lage ny mat i blant som ikke smaker så verst

Skrevet (endret)

For en fin tråd :-)

Litt rart å skulle tenke etter hva jeg er god til.... Som barn og ungdom var jeg faglig flink på skolen i mange fag, var flink til å spille piano og flink til å sove lenge når jeg hadde anledning til det ;-)

Er vel bare middels flink faglig nå, og middels oppdatert på ting, spiller ikke piano lenger, men liker fremdeles å sove - har alltid hatt et godt sovehjerte!

Men altså - det jeg er god til:

• Jeg vil påstå at jeg er en god venn, flink til å lytte, bryr meg om mine venner, liker å være sammen med dem
  • Jeg er engasjert i barna mine og deres interesser
  • Jeg er positivt innstilt til det meste - regner som regel med at ting går bra
  • Synger i kor, er flink til å lese noter og kan ganske mye om notelære og musikkuttrykk (mest klassisk)
  • Trives godt i eget selskap - drømmer om mer tid alene - gjerne bare med ei bok på en ensom holme, eller i ei hytte.
  • Er flink til å nyte små øyeblikk
  • Elsker å svømme, leke og hoppe og herje i vannet (helst sjøen). En av jentene sa til meg en dag da vi badet: "Du er den rareste mammaen som finnes!" - og det ble jeg glad for :-)
Endret av påskelilje
Skrevet

PSSSt - prøvde å finne igjen den tråden der det diktet/den sangen du la ut, stod, men fant det ikke. Passet veldig fint, fantastisk treffende tekst (Sanningen i vitögat)! Måtte bare si det til deg!

Skrevet

Hekler som en tulling , skriver ok når ånden er over meg, har bevart det lekende i meg...Prøver å lage ny mat i blant som ikke smaker så verst

Åååå, hekling har jeg også lyst til å lære meg.. Man kan jo hekle sååå mye fint!

Er du på Facebook? Der er det jo masse grupper du kan være medlem i, kanskje du kan hekle og legge ut til salg på kjøp/salg/bytte-sider? Evt også hekle på bestilling? Så tjener du deg noen kroner i tillegg til at du gjør noe du liker, tenkte jeg.

Bare et forslag - uansett er du kjempeflink :-)

Skrevet

PSSSt - prøvde å finne igjen den tråden der det diktet/den sangen du la ut, stod, men fant det ikke. Passet veldig fint, fantastisk treffende tekst (Sanningen i vitögat)! Måtte bare si det til deg!

:) Sannheten er ikke alltid vakker.

Skrevet

:) Sannheten er ikke alltid vakker.

Det er sant. En tenker oftest at det som er sant, også er vakkert. Men det stemmer absolutt ikke alltid, nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...