Gå til innhold

NHD/Hvor mange vival

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hvor mange vival på 2 mg kan jeg egentlig ta? Tok fire i natt men det hjalp ikke nok, står jeg skal ta en til to men det er for lite? Hvor mange kan jeg ta i kveld? Trenger å sove i natt for jeg skal til legen i morgen. Er så redd når det blir mørkt, og tror noen skal drepe meg og familien eller at en ånd overtar meg, og dreper de andre. Tar 150 mg seroquel.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du bør heller øke Seroquel.

Hvor mange Vival? Det avhenger om det det kun er for i kveld eller om du spør for en lengre periode.

For en kvelds skyld er det ufarlig å ta 10 mg.

stjernestøv
Skrevet

Du bør heller øke Seroquel.

Hvor mange Vival? Det avhenger om det det kun er for i kveld eller om du spør for en lengre periode.

For en kvelds skyld er det ufarlig å ta 10 mg.

Det er viktig for meg å sove i natt så da tar jeg 10 mg. Det står på seroquel at jeg kan ta opp til 300 mg, men jeg får sånn hjertesmell hvis jeg er oppe i det. Og derfor sa de der jeg var innlagt sist at jeg ikke tålte så høy dose. Takk for svar :) Men er hjertesmell farlig?

AnonymBruker
Skrevet

Håper du holder deg unna cider i kveld da, om du har tenkt å ta maksdose av vival i kveld også.

Anonymous poster hash: a9bbd...cfb
stjernestøv
Skrevet

Håper du holder deg unna cider i kveld da, om du har tenkt å ta maksdose av vival i kveld også.

Anonymous poster hash: a9bbd...cfb

Holdt meg uinna cider og tok maxdose og sov helt til nå, ble avbdutt noen ganger av hallusinasjon og mareritt. Våknet av mareritt og hørte noen åpne døren og den knirket...men den knirker ikke. Skjekket om de andre var der og det var de, fant ut det måtte være noe ant da. Våknet flere ganger men var ikke så redd, det siste jeg våknet av nå var lyden som kommer når noen blir drept i fredag den 13. Så noe prøve rå skremme meg, det er klart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...