Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres ut son du har møtt en ok saksbehandler.. Jeg vil ikke til nav .. Jeg stusset når jeg gikk inn på min side nå.. Har de registrert meg.. Jeg kunne bare klikke på , så var ledigheten sendt .. Kanskje registrerte de meg i forbindelse m avslag arb avklaring. Er ikke det min jobb for svingende ?Et ikke min stil å sende mannen i banken på det viset , au- derfor nedlater jeg meg til å søke blodpenger fra nav :(((

Har du ikke hatt sykepenger da?

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

9

• DexterMorgan

8

• slabbedask

7

• Loft

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

DexterMorgan
Skrevet

man kan faktisk søke jobber selv om man er på AAP, tro det eller ei ;D Er ikke noen skam

Skrevet

Dette er NAVs regler. Hva slags mistillit snakker du om?

Anonymous poster hash: ec180...208

nav oppfyller mange av kriteriene for pers forstyrrelser .. De er mistenksomme , vaktsomne , tenker svart / hvit t osv.
Skrevet

nav oppfyller mange av kriteriene for pers forstyrrelser .. De er mistenksomme , vaktsomne , tenker svart / hvit t osv.

NAV har strenge regler så folk ikke skal misbruke systemet.

Skrevet

Har du ikke hatt sykepenger da?

de mistet jeg i mars ( etter 1 år)-- avslag AAP
stjernestøv
Skrevet

Det er sant.

DexterMorgan
Skrevet

de mistet jeg i mars ( etter 1 år)-- avslag AAP

Du virker ganske syk da, hvorfor fikk du avslag? var det fordi du motsatte deg behandling?

Skrevet

Du skal ikke la deg behandle av "hvem som helst" og er ufin mot psykologen som skal hjelpe deg, du skal ha deg frabedt diagnoser du ikke liker, du skal ikke nedlate deg til å snakke med NAV-ansatte og du er egentlig for god for dagpenger. Du risikerer å kjøre familiens økonomi i grøfta, og så sitter du her og bryr deg mest om fasade og hva andre måtte mene om deg? Du må våkne opp og det litt brennkvikt. Godta at du er syk og la dem finne ut hva som egentlig feiler deg så du kan få hjelp. Du har jo en familie å tenke på.

Jeg er ikke ufin mot psykolog generelt !! Ok med diagnose , men vil ikke bli feilbehandlet !!! Jeg vil beholde en vis andel verdighet og respekt for meg selv midt oppi fortapelsen , men ikke lett ..
Skrevet

Du virker ganske syk da, hvorfor fikk du avslag? var det fordi du motsatte deg behandling?

nei - nav mente jeg var frisk :))!!!
AnonymBruker
Skrevet

Mener du ikke det samme selv siden du ikke vil søke AAP pånytt?

Skrevet

NAV har strenge regler så folk ikke skal misbruke systemet.

det er ok , men synes de har en generell mistillit .. Også til legevurderinger ..
DexterMorgan
Skrevet

Oj, det er jo bra da... på en måte kanskje :P Men dersom du er syk er det jo dumt o.0

Skrevet

Det er sant.

ja - lurer på om jeg burde skrevet et avisinnlegg til ..
Skrevet

det er ok , men synes de har en generell mistillit .. Også til legevurderinger ..

Har aldri jeg merket noe til. 

Skrevet (endret)

Mener du ikke det samme selv siden du ikke vil søke AAP pånytt?

jeg vet ikke , vært så usikker på hva som er riktig i denne sammenheng . Redd jeg skal kjenne meg og bli enda sykere av arb avklaring Endret av En namnlaus
Skrevet

Høres ut son du har møtt en ok saksbehandler.. Jeg vil ikke til nav .. Jeg stusset når jeg gikk inn på min side nå.. Har de registrert meg.. Jeg kunne bare klikke på , så var ledigheten sendt .. Kanskje registrerte de meg i forbindelse m avslag arb avklaring. Er ikke det min jobb for svingende ?Et ikke min stil å sende mannen i banken på det viset , au- derfor nedlater jeg meg til å søke blodpenger fra nav :(((

Ja, det var en veldig grei saksbehandler, men det var NAV sentralt eller noe sånt som behandlet søknadene og bestemte, slik jeg forsto det, så de var veldig greie de også.

Jeg synes det er veldig hyggelig at du setter så stor pris på og er så takknemlig for skattepengene som folk betaler inn og oljepengene som staten disponerer for oss. Værsågod! :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg vet ikke , vært så usikker på hva som er riktig i denne sammenheng . Redd jeg skal kjenne meg og bli enda sykere av arb avklaring

Forstår ikek helt logikken der. Du får ihvertfall orden på økonomien.

stjernestøv
Skrevet

ja - lurer på om jeg burde skrevet et avisinnlegg til ..

Det burde du, kjenner til flere folk som er missfornøyd. Men min saksbehandler der var grei og behandlet meg fin, men etter det andre forteller er det et rart system. Jeg fant ut at barnevernet og bup led av paranoide vrangforestillinger, de innbillte seg alt mulig som ikke var overens med virkeligheten.

Skrevet

Ja, det var en veldig grei saksbehandler, men det var NAV sentralt eller noe sånt som behandlet søknadene og bestemte, slik jeg forsto det, så de var veldig greie de også.

Jeg synes det er veldig hyggelig at du setter så stor pris på og er så takknemlig for skattepengene som folk betaler inn og oljepengene som staten disponerer for oss. Værsågod! :)

jeg har bidratt i den kassa jeg og må vite ;) men jeg har selvsagt dårlig samvittighet , er ingen parasitt
Skrevet

Redd jeg skal kjenne meg og bli enda sykere av arb avklaring

Nå er det vel ikke bare NAV som lider av mistillit her.   

Jeg vet hva som hadde gjort meg syk: En bunke ubetalte regninger som jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med. 

Jeg har problemer med å forstå at du ikke begynte å tenke på dette allerede rundt årsskiftet.  De fleste vet at situasjonen må vurderes på nytt etter et års sykemelding.    

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...