Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på denne dyrkingen av motviljen mot nav som nok en form for utagering fra din side. Men utagering oppleves jo som lettende (rensende), så det er vel derfor du holder på slik.

min bisarre form for egenterapi .. Burde antagelig heller puslet m andre ting.
  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

9

• DexterMorgan

8

• slabbedask

7

• Loft

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

min bisarre form for egenterapi .. Burde antagelig heller puslet m andre ting.

Det er ikke egenterapi, det er utagering. Det motsatte av terapi.

Skrevet

kan du forklare meg hva du legger i utagering ? Jeg vet jeg er litt i protest mot alt, men er det utagerende ... Hm
Skrevet (endret)

Basert på hva? Én artikkel i Dagbla?

Anonymous poster hash: ec180...208

det flommer over av kritisk refleksjon vedr nav i media - massevis å ta sv om du googler . Vet det var en interessant en som gikk direkte på deres instrumentelle menneskesyn, fant ikke den i farten. Hun nav vesenet som ringte meg behandlet meg respektløs , når jeg sa hun fikk ringe min lege å spørre om jeg var syk eller ikke sa hun. "Lenge siden han skrev dokumentasjon , nå er du frisk. "Hun ville forøvrig lage et notat på meg... Kanskje hun har bidratt til dps pers forstyrrelse antagelse .. Jeg ble nemlig litt tirret (!!!!).men var høflig - men en smule krass . Skulle ikke forundre meg om nav har hatt et ord med i laget . Heselig . Taushetsbelagt info flyter fritt i nav.. Og hun ekle saksbehandleren min er venninen til en versting som har plaget sønnen min .. Så det på face ... Og så ledet hun ølfestival - fysj , høres seriøst ut.. Lurer på hvordan hun er skolert . Endret av En namnlaus
Skrevet (endret)

det flommer over av kritisk refleksjon vedr nav i media - massevis å ta sv om du googler . 

Pressen elsker negativitet. Slikt selger. Over 80% av nav-brukerne er forøyde med "servicen".

Endret av slabbedask
Skrevet

Pressen elsker negativitet. Slikt selger. Over 80% av nav-brukerne er forøyde med "servicen".

så du hvem som hadde utført brukerundersøkeksen , ingen nøytrale - nav sjøl
Skrevet

det flommer over av kritisk refleksjon vedr nav i media - massevis å ta sv om du googler . Vet det var en interessant en som gikk direkte på deres instrumentelle menneskesyn, fant ikke den i farten. Hun nav vesenet som ringte meg behandlet meg respektløs , når jeg sa hun fikk ringe min lege å spørre om jeg var syk eller ikke sa hun. "Lenge siden han skrev dokumentasjon , nå er du frisk. "Hun ville forøvrig lage et notat på meg... Kanskje hun har bidratt til dps pers forstyrrelse antagelse .. Jeg ble nemlig litt tirret (!!!!).men var høflig - men en smule krass . Skulle ikke forundre meg om nav har hatt et ord med i laget . Heselig . Taushetsbelagt info flyter fritt i nav.. Og hun ekle saksbehandleren min er venninen til en versting som har plaget sønnen min .. Så det på face ... Og så ledet hun ølfestival - fysj , høres seriøst ut.. Lurer på hvordan hun er skolert .

Hva er det du vil oppnå med å sitte der på din høye hest og gulpe opp all dritt du klarer å komme på ved NAV?

Skrevet

så du hvem som hadde utført brukerundersøkeksen , ingen nøytrale - nav sjøl

Har du en link til en undersøkelse som viser noe annet?

Skrevet (endret)

Hva er det du vil oppnå med å sitte der på din høye hest og gulpe opp all dritt du klarer å komme på ved NAV?

jeg har nok ingen høy hest el pidestakk -det er visst blitt arrogant å være kritisk .. Det visste jeg ikke. Jeg vil ikke oppnå noe.. Men skader ikke med drøfting og problematisering - den kan godt være mer balansert en her- av Navs styrker og svakheter . Endret av En namnlaus
Skrevet

Har du en link til en undersøkelse som viser noe annet?

dessverre orker jeg ikke mer nav nå - blir helt spyferdig . Men jeg vet et eksternt organ har gitt dem relativt flengende kritikk , 2014 tror jeg ( se mai juni )
Skrevet

det er visst arrogant å være kritisk .. Det visste jeg ikke. Jeg vil ikke oppnå noe.. Men skader ikke med drøfting og problematisering - den kan godt være mer balansert en her- av Navs styrker og svakheter .

Du kan jo starte med litt refleksjon omkring din egne styrker og svakheter, og hvordan du tenker at du skal bli frisk og bidra til familieøkonomien og samfunnet for øvrig. Bare et forslag.

Skrevet

Hun nav vesenet som ringte meg behandlet meg respektløs , når jeg sa hun fikk ringe min lege å spørre om jeg var syk eller ikke sa hun. "Lenge siden han skrev dokumentasjon , nå er du frisk. "Hun ville forøvrig lage et notat på meg... Kanskje hun har bidratt til dps pers forstyrrelse antagelse .. Jeg ble nemlig litt tirret (!!!!).men var høflig - men en smule krass . Skulle ikke forundre meg om nav har hatt et ord med i laget . Heselig . Taushetsbelagt info flyter fritt i nav.. Og hun ekle saksbehandleren min er venninen til en versting som har plaget sønnen min .. Så det på face ... Og så ledet hun ølfestival - fysj , høres seriøst ut.. Lurer på hvordan hun er skolert .

Hvor mange sånne historier har du egentlig på lager mon tro? 

Skrevet

Du kan jo starte med litt refleksjon omkring din egne styrker og svakheter, og hvordan du tenker at du skal bli frisk og bidra til familieøkonomien og samfunnet for øvrig. Bare et forslag.

trenger litt distanse fra eget gørr i dag .. Men det kvernet kontinuerlig , vær du trygg ....
Skrevet

Hvor mange sånne historier har du egentlig på lager mon tro?

det var vår første og siste samtale .
Skrevet

det var vår første og siste samtale .

Tenker ikke bare på NAV - men generelt?

Skrevet

trenger litt distanse fra eget gørr i dag .. Men det kvernet kontinuerlig , vær du trygg ....

Måten du bruker DOL i dag synes jeg er ganske lite hensiktsmessig. Vurder om du i stedet for å ta ut ditt sinne/frustrasjon/fortvilelse og sorg heller skal gå deg en kveldstur, se en film, lese i en bok. Jeg tror ikke kvelden i kveld på DOL vil gi deg noe godt.

Skrevet

Måten du bruker DOL i dag synes jeg er ganske lite hensiktsmessig. Vurder om du i stedet for å ta ut ditt sinne/frustrasjon/fortvilelse og sorg heller skal gå deg en kveldstur, se en film, lese i en bok. Jeg tror ikke kvelden i kveld på DOL vil gi deg noe godt.

det tror jeg var et sabla godt råd xBellax !! Burde heller lese Knausgård, min bror og mor sier de 6 bindene er svært fengende og medrivende . Har ikke orket å lese skjønnlitteratur siden før master , burde pusle med annet enn bitre , trolig destruktive tanker - og de fremkommer usminket og uspiselige .. Så jeg skal avrunde nå, deilig å være litt sinna in public , men trolig litt tåpelig, kan jo sette mine egne griller over i andre:(( ikke meningen . Burde se tv , hvorfor orker jeg ikke- tankene om egen psyke er så plagsomt altoppslukende . Føler meg ikke helt riktig vel bevart. Den turen i morgest og synet av folk som gikk ut døra til jobb gjorde meg så inderlig trist.
Skrevet

Jeg håper du får god kveld Namnlaus! Knausgård (eller kanskje en lettere bok som ikke stimulerer hjernen i særlig grad?) og kanskje en kopp kakao/kald leskedikk (alt etter hvor i landet du bor)? :)

Skrevet

det tror jeg var et sabla godt råd xBellax !! Burde heller lese Knausgård, min bror og mor sier de 6 bindene er svært fengende og medrivende . Har ikke orket å lese skjønnlitteratur siden før master , burde pusle med annet enn bitre , trolig destruktive tanker - og de fremkommer usminket og uspiselige .. Så jeg skal avrunde nå, deilig å være litt sinna in public , men trolig litt tåpelig, kan jo sette mine egne griller over i andre:(( ikke meningen . Burde se tv , hvorfor orker jeg ikke- tankene om egen psyke er så plagsomt altoppslukende . Føler meg ikke helt riktig vel bevart. Den turen i morgest og synet av folk som gikk ut døra til jobb gjorde meg så inderlig trist.

Jeg har lest Knausgård. Jeg klarte heller ikke legge bøkene fra meg. Litt tunge innimellom kanskje.

Skrevet

du tror vel ikke at jeg trenger adferdsterapi håper jeg..
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...