Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

du tror vel ikke at jeg trenger adferdsterapi håper jeg..

Jeg tror vi bør slutte å svare deg når du holder på slik som i denne tråden.

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

9

• DexterMorgan

8

• slabbedask

7

• Loft

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet (endret)

ja - lurer på om jeg burde skrevet et avisinnlegg til ..

Klokt, ettersom det å bruke energi på å skrive et avisinnlegg vil løse problemene du og din familie har. Som kjent honorerer jo avisene innlegg både med mat, lån og barneklær - dvs det som familien din etter ditt eget utsagn mangler fordi du gjemmer deg i skyttergraven framfor å samarbeide med hjelpeapparatet.

Ja jeg er ironisk, men bak ironien sier jeg det jeg mener.

Du får nemlig ingenting igjen for å bruke energi på å argumentere for din situasjon, ikke her på dol, ikke i avisene, og du får heller ingenting igjen for å tenke på deg selv som offer. Det skjer heller ingenting når du motsetter deg samarbeid med hjelpeapparatet.

Du kan imidlertid få igjen om du samarbeider med de som har som jobb å hjelpe deg, og dette inbefatter både dps, psykolog, fastlege og nav.

Det at du motsetter deg behandling påfører deg og ikke minst dine uskyldige barn/ din mann enda flere utfordringer enn dere allerede står overfor, men det tar du ikke inn over deg. Du ser bare din egen smerte og formidler bare at du opplever å være urettferdig behandlet, mistolket og svært svært uheldig i livet.

Du ser ikke at dine barn er minst like uheldige, fordi du motsetter deg å samarbeide for å komme ut av den vonde sirkelen du befinner deg i.

Jeg har nå vært tre uker på en herlig ferie med familien min, og det siste jeg leste på dol var ditt innlegg som i grunnen er kliss likt dette. Det er faktisk ingen endring å spore på disse ukene, og sommeren er snart over. I stedefor å bevege deg i sommer, brukt bittelitt tid på å ta inn over deg at du har et problem som også blir din families problem, har du forblitt akkurat der du var før jeg dro for tre uker siden. Det du skriver i denne tråden tyder på at du tenker å la høsten bli kliss lik sommeren. Det er ingenting som tyder på at du kommer til å bryte ut av sporet du går i. 

Jeg skulle for din, for dine barns og din manns skyld ønske at du lot noen av de kloke svarene du har fått av så mange synke inn. Du tar nemlig feil i at du motarbeides, selv om du selv opplever det  sånn nå, og om du føler at din psykolog er skyld i manglennde progresjon er det et stort steg i riktig retning å gjøre noe aktivt for å bytte psykolog (selv om jeg syns du skulle gi henne en sjanse til - hun høres både klok og dyktig ut, ut fra det du formidler fra timene).

Endret av Kayia
Skrevet

Klokt, ettersom det å bruke energi på å skrive et avisinnlegg vil løse problemene du og din familie har. Som kjent honorerer jo avisene innlegg både med mat, lån og barneklær - dvs det som familien din etter ditt eget utsagn mangler fordi du gjemmer deg i skyttergraven framfor å samarbeide med hjelpeapparatet.

Ja jeg er ironisk, men bak ironien sier jeg det jeg mener.

Du får nemlig ingenting igjen for å bruke energi på å argumentere for din situasjon, ikke her på dol, ikke i avisene, og du får heller ingenting igjen for å tenke på deg selv som offer. Det skjer heller ingenting når du motsetter deg samarbeid med hjelpeapparatet.

Du kan imidlertid få igjen om du samarbeider med de som har som jobb å hjelpe deg, og dette inbefatter både dps, psykolog, fastlege og nav.

Det at du motsetter deg behandling påfører deg og ikke minst dine uskyldige barn/ din mann enda flere utfordringer enn dere allerede står overfor, men det tar du ikke inn over deg. Du ser bare din egen smerte og formidler bare at du opplever å være urettferdig behandlet, mistolket og svært svært uheldig i livet.

Du ser ikke at dine barn er minst like uheldige, fordi du motsetter deg å samarbeide for å komme ut av den vonde sirkelen du befinner deg i.

Jeg har nå vært tre uker på en herlig ferie med familien min, og det siste jeg leste på dol var ditt innlegg som i grunnen er kliss likt dette. Det er faktisk ingen endring å spore på disse ukene, og sommeren er snart over. I stedefor å bevege deg i sommer, brukt bittelitt tid på å ta inn over deg at du har et problem som også blir din families problem, har du forblitt akkurat der du var før jeg dro for tre uker siden. Det du skriver i denne tråden tyder på at du tenker å la høsten bli kliss lik sommeren. Det er ingenting som tyder på at du kommer til å bryte ut av sporet du går i.

Jeg skulle for din, for dine barns og din manns skyld ønske at du lot noen av de kloke svarene du har fått av så mange synke inn. Du tar nemlig feil i at du motarbeides, selv om du selv opplever det sånn nå, og om du føler at din psykolog er skyld i manglennde progresjon er det et stort steg i riktig retning å gjøre noe aktivt for å bytte psykolog (selv om jeg syns du skulle gi henne en sjanse til - hun høres både klok og dyktig ut, ut fra det du formidler fra timene).

det eneste jeg får igjen er selvkontroll og mindre nedverdigelse:((( ellers mister jeg alt
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nå anbefaler jeg at vi STOPPER med å gi svar til namnlaus.

Hun har fått utallige gode svar, men ikke nyttiggjort seg noen av dem.

Ved å fortsette disse trådene på DOL, bruker hun tiden sin på noe som ikke fører henne fremover.

Hun trenger å bruke tiden sin i RL (det virkelige liv) - ikke her på DOL.

Skrevet

Nå anbefaler jeg at vi STOPPER med å gi svar til namnlaus.

Hun har fått utallige gode svar, men ikke nyttiggjort seg noen av dem.

Ved å fortsette disse trådene på DOL, bruker hun tiden sin på noe som ikke fører henne fremover.

Hun trenger å bruke tiden sin i RL - ikke her på DOL.

ok bare ignorer meg heretter . Og jeg skal forsøke å la være å dele min fortvilelse . Bare steng meg ute ( mener det)- sikkert det sunneste - er konstant oppskaket og redd av å være her. Jeg kjenner meg drevet til vanvidd av alt og klarer ikke gjøre noe . Livet mitt er destruert
Skrevet

Hva er RL?

Real Life, det virkelige livet - i motsetning til Internett.

stjernestøv
Skrevet

Hva er RL?

Real Life.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...