Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sykdom opererer i ulike grader. Skal jeg ta til etterretning innspill her så er jeg inne i et graverende uføre m en ganske stor dose sykelighet. 

Har du vært borte fra arbeidet så lenge som du har er du vel relativt alvorlig syk?

Anonymous poster hash: 428d8...abf

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

7

• DoleMari

2

• AnonymBruker

2

• Kayia

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hun sa hun hørte hva jeg sa. Kunne tenkt seg vi la diagnoser på hylla en stund- er det ok?? Ja kanskje, så kan vi samtale på en annet måte og sette fokus på plager

Kan du nå sette fokus på setningen du skrev over?

Skrevet

Ja! Dersom vi kan møtes på et tillitsvekkende plan. Om hun skriver usannheter el generaliserer og forenkler ting i journal , vil jeg slite alvorlig . Om hun peker på ting som paranoiditet, mistenksomhet og vekslende selvfølelse , unnvikelse - depresjon / isolasjon- vil jeg stille meg åpen. Er imidlertid i konflikt m meg selv om det er riktig å fortsette med henne- kjenner meg på felgen med henne. Noen mener at da har terapeut pekt på noe vesentlig , men jeg tenker også dette, i alle fall i mitt tilfelle, handler litt om vår relasjon og evne til " terapeutisk allianse".

Skrevet

Min tanke er at mistilliten til din terapeut er så stor at du må bytte. Det trengs en annen tilnærmingsmåte for å nå inn til deg. Jeg er ingen terapeut, men det er min tanke.

Men ikke mer å diskutere:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...