YoplaitDouble Skrevet 5. august 2014 Skrevet 5. august 2014 Efexor: 4 uker på 850nmol/l 2,5 uker på 1100nnol/l (som ble for mye NA) 1 uke på 850nmol/l Skulle jeg hatt maksimal effekt av hva 850nmol/l kan gi meg nå, eller regner man ytterligere 8 uker etter dosen ble satt ned igjen fra 1100nmol/l ? Har liten effekt annet enn at bekymring for ting langt bort i tid er noe redusert, noe som også kan skyldes andre ting jeg har foretatt meg. Tiltakslyst er noe bedret, mest i form av bedre motivasjon til å gjøre ting. Indre uro med negative tanker er også en del redusert. Men jeg føler det har mest å gjøre med at den milde depresjonen min er redusert. Angst av mer nevrotisk type (skjelving, puls, etc) er nærmest uendret, og det samme er plager med tidlig oppvåkning/mange oppvåkninger, etc. Det er disse symptomene som plager meg mest i hverdagen. Sosial angst er ikke blitt veldig mye bedre heller, kanskje 15-20% bedre om jeg skal sette tall på det. Her er det muskelspenning, puls, skjelving, etc som plager meg mest og som fortsatt er der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.