stjernestøv Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Unnskyld for at jeg skriver mye her, er bare det at jeg er ikke helt bra for tiden. Men ser det kan bli for mye stjernestøv, skal prøve å begrense meg. Skal ikke drikke mer alkohol iallefall, har lært nå og det var ingen god lekse. 0 Siter
Gjest Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Å be om unnskyldning når er føler en har " tråkket over" er en fin ting Stjernestøv , det respekterer jeg deg virkelig for! Livet ingen dans på blomstereng, men alkohol kan være en forbannelse- det vet både du& jeg:) mvh 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. august 2014 Forfatter Skrevet 6. august 2014 Å be om unnskyldning når er føler en har " tråkket over" er en fin ting Stjernestøv , det respekterer jeg deg virkelig for! Livet ingen dans på blomstereng, men alkohol kan være en forbannelse- det vet både du& jeg:) mvh Tusen takk namlaus! Ja alkohol er en forbannelse og fører ingenting godt med seg. Best å holde seg unna. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Unnskyld for at jeg skriver mye her, er bare det at jeg er ikke helt bra for tiden. Men ser det kan bli for mye stjernestøv, skal prøve å begrense meg. Skal ikke drikke mer alkohol iallefall, har lært nå og det var ingen god lekse. Godt å få ut ting:-) Ha en fin dag! Klem Anonymous poster hash: c1652...aa6 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Unnskyld for at jeg skriver mye her Jeg tilgir deg 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. august 2014 Forfatter Skrevet 6. august 2014 Godt å få ut ting:-) Ha en fin dag! Klem Anonymous poster hash: c1652...aa6 Takk, ha en fin dag der og! Klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.