Gå til innhold

Må bare beklage

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Unnskyld for at jeg skriver mye her, er bare det at jeg er ikke helt bra for tiden. Men ser det kan bli for mye stjernestøv, skal prøve å begrense meg. Skal ikke drikke mer alkohol iallefall, har lært nå og det var ingen god lekse.

Skrevet

Å be om unnskyldning når er føler en har " tråkket over" er en fin ting Stjernestøv , det respekterer jeg deg virkelig for! Livet ingen dans på blomstereng, men alkohol kan være en forbannelse- det vet både du& jeg:) mvh

stjernestøv
Skrevet

Å be om unnskyldning når er føler en har " tråkket over" er en fin ting Stjernestøv , det respekterer jeg deg virkelig for! Livet ingen dans på blomstereng, men alkohol kan være en forbannelse- det vet både du& jeg:) mvh

Tusen takk namlaus! Ja alkohol er en forbannelse og fører ingenting godt med seg. Best å holde seg unna.

AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld for at jeg skriver mye her, er bare det at jeg er ikke helt bra for tiden. Men ser det kan bli for mye stjernestøv, skal prøve å begrense meg. Skal ikke drikke mer alkohol iallefall, har lært nå og det var ingen god lekse.

Godt å få ut ting:-) Ha en fin dag! Klem

Anonymous poster hash: c1652...aa6

DexterMorgan
Skrevet

Unnskyld for at jeg skriver mye her

Jeg tilgir deg :wub:

stjernestøv
Skrevet

Godt å få ut ting:-) Ha en fin dag! Klem

Anonymous poster hash: c1652...aa6

Takk, ha en fin dag der og! Klem :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...